26

Tack för den trevliga kvällen jan-iver och fia. Ska vi samlas på lördag å följas till helmut.?

Fake split -67 såld

27

Själv tack. Kan försöka, vi kör över Ale ut på E4 vid Alvik.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _ _ _
            1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss

28

Simon om ja hinner få i ordning bubbla så kan vi ju mötas Statoil skurholmen sen möta upp jan Ivar finns ju en ok mack innan påfarten till E4 an när man åker till Alvik där kanske? Va säger ni?

Bubbelicious For Life

29

Ok, ska du ha bensinpumpen? Har den lös nu iaf

30

Jo fan skit bra . Har skickat meddelande till dig

Bubbelicious For Life

31

vilken tid ska på mötas då?

Fake split -67 såld

32

Men tar det ca en halvtimme därifrån till Öjebyn? Isåfall räcker det med kl 9.00 där va?

33

ja det tar väl nåttt sånt. så vi säger nio vid ok i antnäs låter det bra? ICQ/ab

Fake split -67 såld

34

ojdå blandar inhop alvik och antnäs

Fake split -67 såld

35

oojdå nu är jag förvirrad

Fake split -67 såld

36

okej nu vet jag ok i antnäs blir bra blandar ihop alla byar.... Default/yikes

Fake split -67 såld

37

Härligt, OK pumpen i Antnäs på väg in mot alvik kl 9.00  ICQ/af

38

ah kom precis hem,, undra hur ja hinner.. 
fick iaf igenim bilen nu i bes så ta med dig pumpen i morgon ICQ/ag så kan ja fixa när ja kommer hemme eller så..
får se va Simon tycker ang tid å mötesplats i morgon ICQ/ab

Bubbelicious For Life

39

Ok, pumpen hänger med imorgon, ses

40

Vars när hur blir det med veckans träff?

Fake split -67 såld

41

För min del är jag i garaget varje onsdag framöver om inte annat dyker upp  ICQ/ab  Jag har en del arbete att utföra på mina bussar och veckorna har för få dagar...
Men som sagt hitta gärna på annat så kommer jag.

42

får se om jag kommer på nått ställe som skulle passa för en träff

Fake split -67 såld

43

TjejApa skrev:

Nä tar inte dåligt allas, dom påpeka bara att de läckte vätska men de finns Inge när man öppnar
Är så rent å fint nu är de bara övre leden dom ska bytas men måste nog lämna in måste ju pressas ur å i

Spindelleder kan du bara spänna så dom blir tight om det inte är allra jävligast. Annars är det ju ganska enkelt att knacka ur bussningar med en hylsa eller dylikt. Dom sitter inte så hårt i spindlarna. Men jag tror du klarar dig med att lossa på bulten och sen vrida/spänna på tappen(den med en stor skalle och nyckegrepp på andra änden) sen låsa fast med bulten igen. Sen fetta ordentligt.
Kan nästan garantera att det räcker för besiktning.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

44

Tack Ika för tipsen men de ordnade sig och den gick igenom i fredags ICQ/ag  KÄNNS kanon nu kan man fin lira å pula på bara för "fint" om amn säger så ICQ/ag

Bubbelicious For Life

45

tack för ihelgens äventyr alla som man träffade... var vekligen kul  ICQ/ab hoppas vi i norrbotten kan fixa nått sånt......

Fake split -67 såld

46

TjejApa skrev:

Tack Ika för tipsen men de ordnade sig och den gick igenom i fredags ICQ/ag  KÄNNS kanon nu kan man fin lira å pula på bara för "fint" om amn säger så ICQ/ag

Hur ordnade det sig? Fixade du problemet eller fick du bara en snällare besiktningsman?

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

47

om det är sol imorgon kan man jag träffas i g-stad nån som har nått annat förslag? motorgården?

Fake split -67 såld

48

Ika . Leden bytte å höjde framvagnen å jo en del fel fann inte de andra besiktningsgubben

Bubbelicious For Life

49

VwSimon skrev:

tack för ihelgens äventyr alla som man träffade... var vekligen kul  ICQ/ab hoppas vi i norrbotten kan fixa nått sånt......

Det är vi i DASVW som ska tacka, det är ju besökarna som gör träffen till vad den är ICQ/ab  det skulle va kul om ni fick till en träff,i så fall kommer vi ICQ/ab

Man få va som man är när man in't blev som man skulle
bilar i familjen. 74:a bay dubbelhytt, vw rod & typ1 -58:a
Das Auto Skellefteå

50

hjoggböle skrev:
VwSimon skrev:

Det är vi i DASVW som ska tacka, det är ju besökarna som gör träffen till vad den är ICQ/ab  det skulle va kul om ni fick till en träff,i så fall kommer vi ICQ/ab

Vi kanske kan ta och göra om mitt försök för några år sedan med en träff på försommaren. Då kom endast 4 bilar men det lär bli fler nu anar jag.