126

Kalle: Inget handikapp. Bara naturligt utrymme för en större och mer utvecklad hjärna!  ICQ/ab

easos: XL TROR jag kommer funka. Jag är 186 och XL funkar bra till mig... Vad besitter min herre för höjd över havet?

"Daddy Cool"

127

Har nu gjort en beställning.lite sent men endå..
Så sen nu till att ni andra oxå gör det, som visat intresse innan.. ICQ/ag
ser fram mot framtida lev. ICQ/af

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

128

Klart förlängesenn

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

129

goopher skrev:

Kalle: Inget handikapp. Bara naturligt utrymme för en större och mer utvecklad hjärna!  ICQ/ab

easos: XL TROR jag kommer funka. Jag är 186 och XL funkar bra till mig... Vad besitter min herre för höjd över havet?

Jag e 195cm över havet sir !  ICQ/af

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

130

goopher.. har du en hood hemma lika dan ?
isf kan du ju mäta armmåttet kanske !? ICQ/ab

131

Dessvärre är ju inte grejerna beställda än. Men jag har en hood av samma modell som de jag ska trycka, och den som är XL är "lite generösare" än vad mina 186 cm kan fylla ut. Så XL borde vara melodin för Eder lekamen!

"Daddy Cool"

132

goopher skrev:

Dessvärre är ju inte grejerna beställda än. Men jag har en hood av samma modell som de jag ska trycka, och den som är XL är "lite generösare" än vad mina 186 cm kan fylla ut. Så XL borde vara melodin för Eder lekamen!

Okej.. hm ja jag gillar inte för korta tröjor.. men vi får hoppas att XL sitter bra då ICQ/ab
Ska beställa snart ! ICQ/ab

133

Jag kunde nästan förstå att du inte gillar tighta kläder. Det är ju inte för inte då du i snart 20år kallats för Rappar´n. Det är väl en hel del folk som inte ens vet om vad du egentligen heter i förnamn   ICQ/ab

Bourdeauxröd hoodie beställd...

134 Senaste redigerad av easos (2012-08-15 12:13:13)

Demian skrev:

Jag kunde nästan förstå att du inte gillar tighta kläder. Det är ju inte för inte då du i snart 20år kallats för Rappar´n. Det är väl en hel del folk som inte ens vet om vad du egentligen heter i förnamn   ICQ/ab

Bourdeauxröd hoodie beställd...

Haha...jag har faktiskt vänt på de där... nu kallar NÄSTAN alla mig för Andreas/Andy ICQ/ab
Tur det....  ICQ/af

Blir nog en XXL ändå... då jag hittade Froot of the loom storleksguide

Huvjacka
                                S     M     L     XL    XXL

A Tröjans bröstvidd     51     58     59     66     72    
B Tröjans längd          69     72     74     78     79    
C Ärmlängd                57     60     61     62     63    
D Axel längd              17     18     19     21     24

Hoppas det stämmer ICQ/ab

135

Nu har jag oxå beställt en Hoodie ! ICQ/ab

136

Lyfter upp den här tråden med att säga " jag har åxå beställt BV grejer ! " ICQ/ad

You´ll never know...

137

Jag har också beställt! Mycket förväntansfull!  ICQ/ab

Det gick inte fort och inte blev det bra heller...

138

Tack boys! Några dagar kvar innan "deadline" den sista augusti, återkommer till alla med respektive totalpris så snart jag stängt beställningssidan. Tack igen!

"Daddy Cool"

139

Ja sände dej en beställning på mail, fick du den?

Buy the ticket, take the ride... - HST

140

Spänningen stiger!!!  Default/yikes

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

141

Nu har jag lagt en beställning

Söker efter typ2 pickup, buss eller bubbla...

SunCityAircoolers

142

Beställde på mail alldeles nyss...

143

Beställde en tisha o lite klistrisar......next time....lite svarta plagg....det enda som jag eg gillar......tack iaf för era ansträngningar.......me like !   ICQ/ag

Typ1 61:a röda lilla vWiola

144

Åsså en beställning från Halmstad också

Medlem i Halmstad Luftkühlers

145

Hallå på er! Imorgon är sista dagen för beställning av Boxerville-prylar. Sedan stänger jag beställningssidan, kollar upp vad ni har beställt och kontaktar var och en av er för betalningsinfo. Tack på förhand, vi hörs! / Jonas

"Daddy Cool"

146

Löf skrev:

147

Beställt Default/smile

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2568: Taksänkt 65´ bubbla (såld) och 79´ Högtaksbay (såld)
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 35#p207535 Arzewald 59´Bubbla

148

Ska försöka komma ihåg att beställa i kväll.

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

149

Löf skrev:
Löf skrev:

Hej! Skickade du PM eller email? Jag tror inte jag har fått den. Maila igen på 073-9847436. Tack!

"Daddy Cool"

150

goopher skrev:
Löf skrev:
Löf skrev:

Hej! Skickade du PM eller email? Jag tror inte jag har fått den. Maila igen på 073-9847436. Tack!

Du ska ha en nya mail nu på din Methodmedia mail!