1

Tjena. Höstutställning och cruising i lidköping nu på lördag. Är ett par bilar från mariestad/götene. Tänkte se om det var några mer intresserade att åka dit gemensamt.

Utställningen öppnar kl 9 för utställare och 10 för andra. Kortege avgår från folkets park kl 15.30.

Hoppas på bra väder och några vw's.

Mer info på roadmasterslidkoping.se

Mvh Koppen

Typ3 Notchback -65 | Dr Gonzo DH -76 |

2

När åker ni dit ?

3

Vi tänkte åka så vi är i lidköping till kl. 9. Kan sammanstråla i lidköping för att åka till parken tillsammans.

4

Okej! Jag hänger på ,vart ska vi träffas??

5

Vet inte, vid nya köpcentret eller nått. Hoppas på att det inte regnar för de är ju mindre kul med imma ICQ/ac

6

Det låter bra, vilken tid ?

7

08:45 eller nått om de inte regnar vill säga.

8

Då ses vi där  ICQ/ag

9

Usch väderprognosen ser inte direkt lovande ut:-(
Nån som åker ifrån Mariestad?

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

10

Vi ska in till Lisch på lördag på kräftskiva och då skulle man ju ev. kunna åka lite tidigare om inte annat så VILL jag gärna beskåda 57 panelen, Jonas, om det inte blir nu så dyker jag snart upp vid ett annat tillfälle.

11

Torpa; Ska möta upp en kompis i götene på morgonen så har du tänkt att åka till utställningen så får du gärna hänga på oss. Kan komma ihåg trumman med ICQ/ab

12

gusten skrev:

Vi ska in till Lisch på lördag på kräftskiva och då skulle man ju ev. kunna åka lite tidigare om inte annat så VILL jag gärna beskåda 57 panelen, Jonas, om det inte blir nu så dyker jag snart upp vid ett annat tillfälle.

Ni är välkommen när som  ICQ/ad
Men jag har med den på Lördag tror jag.

13

Tja. Jag och en polare har tänkt att träffas vid preem i götene kl 8.15 sedan kl 8.45 i lidköping vid öb ungefär för den som är sugen på att åka tillsammans.

14

Nå, hur var det på jänketräffen? ;-)

/Niße

1303S -73
Golf GTI 16V -88
Passat TSI 280 -18

15

Vi Vw åkare hade det trevligt och vi blev ju insläppta på området iaf Default/lol
Men ja vet inte det kändes väl kanske inte som det var helt accepterat av alla jänkeåkare att vi var där.
Man kan ju tycka att det är riktigt barnsligt, intresset för bilar är ju gemensamt.

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

16

Jag var rädd för det och det var en av anledningarna till att jag inte var med... Samma hobby, javisst det tycker jag också, men hur många här inne tittar inte snett på en Golf och det är ju ändå samma märke. ;-)

Nä, jag får ta nya tag på nästa träff! :-)

/Niße

1303S -73
Golf GTI 16V -88
Passat TSI 280 -18