1

Kommer att nybeställa en hel del inredning och exteriör....hur e de här företagen ?
Något man ska tänka på / erfarenheter !?

Typ1 61:a röda lilla vWiola

2 Senaste redigerad av 25hpman (2012-08-27 14:54:48)

Glöm inte Sewfine!

Jag får väl uppa Sewfine lite. Det finns bra mycket mer än TMI där borta. Kolla här i Sewfines nätkatalog.

http://digital.publicationprinters.com/ … n/?i=44646

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Jag har köpt delar ifrån Isp West men ingen inredning.
Det funkade utan problem och med snabb frakt (3veckor).
Men be att det skickar med Usps det förvalda i webshoppen är Ups och de är skitdyra alltså svinaktit dyra, så glöm inte.

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

4

www.csp-shop.de funkar helt okej, men frakten kan bli rätt dyr. Hittade samma prylar hos en tysk eBay-säljare och fick hem prylarna för halva fraktkostnaden, trots samma fraktbolag som CSP använde.

5

Interiör så är Himmelservice det du söker ICQ/ab Både ISP och CSP är bra men fraktkostnader är inte VWförsäljares bästa vapen  Default/hmm

6

Om det är billigare till Danmark, kan jag tá det med vidare. Men har inte koll. Något kan väre billigare och skicka till dk

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

7

Sewfine hade jag missat totalt...trots rätt många timmar vid datorn. Tack Tomas....
Ja...fraktkostnader verkar många ha som praxis att ta till rejält så att de tjänar in det de gett i rabatt på köpet    ICQ/ac

En annan korkad fråga då jag inte kan allt som många av er mästare  : Upptäckte att jag inte längre har nycklar till dörrlåsen. Kan man få fram nya nycklar som passar eller ska man söka med ljus o lykta efter begagnade med nyckel ??

8

hamsedk skrev:

Om det är billigare till Danmark, kan jag tá det med vidare. Men har inte koll. Något kan väre billigare och skicka till dk

Schysst Hamseman....ska kolla det innan jag beställer något !! ICQ/ag

9

Din nyckelkod står stämplade på låsregeln på handtagen. En bra låssmed fixar nycklar på ett kick. 80:-/st med ämne.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

10

Vad gäller fraktkostnad hos csp.de kan de ha bytt fraktbolag.
Jag beställde mitt python-system från dem, kostade 300:- i frakt.
Om jag hade velat skicka en låda i samma size för de pengarna här hemma hade jag knappt fått den över kommungränsen ICQ/ab

Ät gul snö, det kan vara öl.