Testar här innan jag lägger ut det på blocket. Luftrenaren har suttit på en Vw 25hk motor år 50 - 51.
Är det någon som är intresserad så är det bara att ge mig ett bud.
/MVH Simon
Bud i tråden då, så vi ser varthän det barkar.
Jag bjuder 900:-
bjuder 1200:-
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Då bjuder jag 1500
1700
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Kan någon förklara den gula färgen? Påbörjad renovering eller är det någon militär applikation?
7 2012-08-26 18:09:05 Senaste redigerad av 25hpman (2012-08-27 05:20:50)
Nja...jag avstår mitt bud. Lycka till.
Ingen mer som är intresserad? För denna pengen behåller jag den. 
2000:- från Hyltebruk 
Är du ny på luft och nekar ett bud på 2k
Nå väl, det är ju ditt skrot
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
11 2012-08-28 15:39:10 Senaste redigerad av simon89 (2012-08-28 15:54:08)
Är du ny på luft och nekar ett bud på 2k
![]()
Nå väl, det är ju ditt skrot
Det ligger ute ett på Thesamba med ett hål i för 495 dollar = 3255kr, så skrot kanske det inte är.... respektlöst att medvetet paja budgivningen, tycker du att mina grejer är skrot får du gärna tycka det! men håll det för dig själv.
Jag har noterat dit bud Bengt H, är det någon mer som vill buda så görs detta via PM så slipper vi liknande tråkigheter. Tack
Det är ju viss skillnad på vad som folk begär o vad som folk betalar. Annonsen med luftfiltret är nog inte dagsfärsk.
Det är ju viss skillnad på vad som folk begär o vad som folk betalar. Annonsen med luftfiltret är nog inte dagsfärsk.
I all välmening, ded där filtret kollade jag på när jag letade men tyckte att det var lite dyrt. Den har legat inne sedan "Ad placed: Tue Mar 18, 2008 11:46 am". Det står naturligtvis var o en fritt att sätta egna priser men då får man vara beredd att vänta också.
Givetvis är det skillnad på vad folk begär och vad dom får, det är jag fullt medveten om! och jag begär inte 3255kr. jag skulle bara ge ett exempel till killen som idiotförklarade mig för att jag inte skänkte bort det när jag va "ny på luft".
Lägg ut det så samba då ska du fåse hur lätt det är att sälja med stark krona,dessutom är us folket väldig lite intresserade av att handla av gröna säljare. Jag har hållit ganska bra koll på dessa saker, under en längre tid, så att totaldissa ett prima bud på två lax är ju konstigt tycker jag. Skrot kanske skulle ha varit med " " Alltså, det är ju ditt "skrot" (dina prylar) så du sätter priset, men att tro att man ska få samma pris som någon velat ha under lång tid är nog naivt. Nu ska jag inte skriva mera i denna säljtråd.
Peace
/Danne 50 split
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Såld? ☺️
Typ 2 11 fönster Apr 1961 under renovering