1

har en bay buss till salu en ljus blå som ska bort pga har köpt en bubbla splitt som jag måste lägga lite pengar på. färgen är enligt MIG den snyggaste på en bay buss. det som är kvar att göra innan besiktning är vad jag vet bromsar fram, och lite nya däck annars är där nog inte mer vad jag vet. all rost är lagad och motorn gick när jag ställde den men har dock inget batteri då det som sitter är riktigt dåligt. så lite bensin och ett nytt batteri så ska den funka.

en ny lack skulle inte vara fel annars får man göra som jag hade tänkt att sänka den och köra den som en råtta. det är en gammal militär buss så den är alltid servad mm. undertil är där ingen rost alls så det man ser på bussen är det som är. ett riktigt lätt och bra objekt för den som vill ha en tidig bay med det stora bultmönstret.

bilen står i Höganäs 2 mil från Helsingborg och jag är öppen för försäljning utomlands om ingen i Sverige är villig att betala vad jag har tänkt.

pris 25 prutat och klart. skicka ett mail så skickar jag bilder lyckas inte få upp några här av någon anledning. min mail är: [email protected]

2

ICQ/ab  Hej golle.... Har skicket dig en mail..... Er meget interreseret i bussen !

Mads

Er fra Danmark..... Så undskyld det dårlige svenske ") er vild med gamle vdubs!

3

bilder tack! [email protected]

4

har skickat bilder till alla som har hört av sig. är där någon av dessa som har lust får ni gärna lägga upp bilderna här. som vanligt är det först till kvarn som gäller.

5

skicka gärna bilder till mig med ICQ/ab
[email protected]

//steffo

6

en trevlig göteborgare skulle sätta in handpenning idag så återkommer om inte det blir gjort men i mina ögon är bussen såld. men man vet ju inte förren den är hämtad.

7

Steffo den lille spjuvern:)

8

Nej jag hann tyvärr inte ICQ/ac
Dock en jag känner som nöp den ICQ/ad

9

Ratrod skrev:

Nej jag hann tyvärr inte ICQ/ac
Dock en jag känner som nöp den ICQ/ad

Då ska han nog inte ha min alltså...  ICQ/ad

10

Verkar inte så ICQ/ac

11

Hej

är det såld  eller..
om inte så skickar bilder till mig .
[email protected]
mvh Simon

12

Skicke gerne billeder... På forhånd tak..
[email protected]

Mvh. Brian

13

Sicka gärna billeder til mig  ICQ/ag

[email protected]

Er fra København - mail: [email protected] tlf: +45 40 34 12 00