1

Grattis Thomas till en snygg uppvisning hur en gammal lyx ska se ut! Senaste Classic motor rekommenderas!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

2

fafan har du redan fått sista nummret ? Igår? Jävla posten kommer ju inte förrens eftermidaggen här i värnamo , det har blivit riktigt usel service.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

3

kisavw skrev:

fafan har du redan fått sista nummret ? Igår? Jävla posten kommer ju inte förrens eftermidaggen här i värnamo , det har blivit riktigt usel service.

det är en morgon tidning numera ICQ/ab

4

Tänkte precis tipsa om den.
Fast jag fick bara se utsidan när jag delade ut den i morse, " Fräckaste bussarna fanns till 1955" ICQ/ab

5

Classic Motor distribueras av TAB som är ett dotterbolag till posten (tidigare SMD) i Dalarna och brukar komma ut var fjärde vecka, alltid på onsdag morgon. Jag jobbar där som vikarie och delar ut Classic Motor till en massa abonnenter (inklusive min egen tidning)

Angående reportaget så var det bra, förutom några småmissar med årtal och sånt som bara vi riktiga nördar ser ICQ/ab Det får man ha överseende med, för det är riktigt reko snubbar som jobbar med tidningen. Brukar prata med dem när de är ute på evenemang ICQ/ab

6

Väntar fortfarande på postbilen! SUCK!!!!!!! ICQ/ad

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

7

Ja bra gjort, 6 sidor med snygg buss är man inte bortskämd med. En anna VW nörd är också med på ett reportage, Christer Rye med en Tempo ICQ/ab