1

vet att det är långsökt att lägga upp  posten. men har letat i 2 år efter en nu utan framgång. tänkte se om det är någon här som har nån aning om var det kan finnas en. utomlands är inget problem. i delar eller hel inga problem måste bara ha en innan jag dör  ICQ/ag . så alla tips är jag extremt taksam för

MVH linus bergman

2

Vad är det för en luftkyld entusiast vw??? Bild??

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

3 Senaste redigerad av maz1990 (2012-08-21 18:28:57)

det är en form av kit car men det är en liten van liknande skapelse vet ej hur man lägger ut bilder men du kan googla

4

http://flaviendachet.blogspot.se/2011/0 … r-box.html  ICQ/am

West Coast Volks attitude is everything

5

fy fan ryser bara jag ser dom XD

6

Aaahh... gott och se att det är fler än mej som har lite sjuk syn på va som är sjysst!
Skulle bli superförvånad om du fick tag på en sån i Svedala... det var en vit-och-blå till salu på eBay för ett halvår sen, den gick för typ USD2600... va sjukt sugen på och köpa den men...

Nåt av de fränaste man kan ha i luftkyld väg enligt mej! (Förutom en Meyer Manx SR2 då... ICQ/ad )

Buy the ticket, take the ride... - HST

7

mm vet det var en till salu 2009 en röd och en 2010 den var grädd vit, 2011 blå aktig. vette fan hur jag lyckades missa dom men sånt är livet i bland.

8

aaa Meyer Manx dom är frän dom. såg en sån för ett par år sen håller du på och letar efter en i nu läget??