1

nu börjar det dra i hop sig på mån kommer utgångs matrialet som skall bli en ny race bil SPADER ESS  ICQ/af bilder kommer

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

2

Fan,va kul med en race projekt tråd ICQ/ab  Nyfiken va det ska byggas på.

3

Japp, den här prenumererar jag på!  ICQ/ab

4

då är den på plats en 64a tror jag,detta objekt skall nu formas till o bli skalet till en ny räcer ICQ/af

Post's attachments

spader ess 001.jpg, 57.74 kb, 640 x 480
spader ess 001.jpg 57.74 kb, 215 downloads since 2011-10-03 

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

5

Spännande!  ICQ/ag

6

Coolt! Ska bli kul att följa

7

Fränt ICQ/ab

www.Bugmeet.se

the lower to the ground the closer to hell, thats where were all goin anyway.

8

Koolt

9

hur många ghior har du byggt/haft  till racebil ?
skoj med ett nytt bygge iaf ICQ/ab

ålands volkswagen klubb på facebook

10

Vad skall det bli för motor i den ?

11

1 race bil+en sommar rodster,motor planerna är en 2.8 med kompresor körd på metanol ICQ/af

12

vwove skrev:

1 race bil+en sommar rodster,motor planerna är en 2.8 med kompresor körd på metanol ICQ/af

Härligt! När skall den bli klar då ?

13

tar väll ett par vintrar

14

Häftigt Ove måste komma och titta ICQ/ab

15

har börjat tittat på karossen i dag om det vi har skissat på kan bli bra på ricktigt, det är ju en del att ändra o bygga om  Default/hmm

16

det blev en ny dragster i stället så bilen får renoveras o gå ut på gatan ,namnet får gå till en vw gasser i nostalgi utförande för att leka drag race med som JAG får köra ICQ/ag  ICQ/ag det finns alldeles för lite gassers ICQ/ad

17

vwove skrev:

nu börjar det dra i hop sig på mån kommer utgångs matrialet som skall bli en ny race bil SPADER ESS  ICQ/af bilder kommer

Jag hittade SPADER KUNG i en värmekammare på min bubbla 66 som stått i en loge nästan 30 år.
Lite sjukt  ICQ/ae