Sådärja, hemma igen efter semester så nu tar vi tag i detta igen. Åker dock iväg till Norge till helgen och blir ca, 1 vecka
Perra, jag har väldigt svårt att se vilken plåt som kan vara den rätta för mej. Kan vi hjälpas åt allihopa att " utse en vinnare "
Jag kan lägga in ett par bilder till på min motor så kanske någon av er blir lite klokare,,,, vilken j*vla djungel detta verkar vara
Detta är allt jag har i bildväg som rör denna eländes motorplåt, bilden där jag har blästrat och grundat olika plåtar syns det kanske bäst på. Skulle vara väldigt roligt att veta var plåten är som jag har haft.......
För att vara mera säker på att hitta rätt i plåtdjungeln så har jag ungefärliga mått här:
CC. mellan dom små förvärmningsrören = 57cm
CC. mellan dom större hålen där slangarna från fläkthuset sitter = 46,5 cm
Och som sagt, hålet för slang till luftrenaren kan vi räkna bort då jag ska köra med sportfilter. Är det hål i plåten som ni förhoppningsvis har så lägger jag igen det, så kom igen nu Perra, Stickan och hela gänget, hjälp mej nu med denna fördömda plåtbit, jag blir desperat snart, jag har nog problem med att få tag i en oljepump till automatlådan