1

Är det någon i vårt långa land som har ett ragtop objekt ståendes och vill sälja det till mig?

Jag försöker hitta en ny sommarbil till min flickvän och hon har helt snöat in på ragtopen. Det får gärna vara ett objekt men kanske inte allt för dåligt (för då hinner jag ju inte sätta ihop min buss Default/smile

prisidé 10000

alla tips uppskattas

Mvh Thobias

2

vi ska uppåt....

hittelön till den som ger tips som leder till köp... 10% av köpesumman..

3

Sedär ja. Har ni ringt mannen?  ICQ/ad

Medlem i Halmstad Luftkühlers

4

snälla Default/smile

5

Vet om ett projekt i en ladugård i norrland. Skal kanske snart upp och köpa lös den. Skicka en mejl till mej, så skickar jag et bild på den

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

6

hamsedk skrev:

Vet om ett projekt i en ladugård i norrland. Skal kanske snart upp och köpa lös den. Skicka en mejl till mej, så skickar jag et bild på den

I ett by som börjar på katt eller ICQ/ad

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!

7

Hmm, nej tror jag inte..kommer inte ihåg namnet, men har det på en utskrift i min mejl

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

8

GRYMT.. hoppas på detta Default/smile Man kan kanske inte säga att tjejen TJATAR på mig att fixa en ragtop till henne men hon frågar mig hur det går med en OERHÖRT hög frekvens Default/smile

9

Ja, Linda måste ju få sig sin ragtop nu. ICQ/ab

Så vet ni ngt - skicka ert tips till enkrona.

10

Jag funderar lite på att göra av mig med min ragtop 58:a, men den går inte för 10 lax tyvärr,
bara inköpet va 14 och mycke har tillkommit ......nääää ska sluta dilla i fyllan nu för det kommer man att ångra  ICQ/ag

11

Sorry för ot. Brukar alltid i regel bli billigare i längden att köpa dyrare/färdig bil.
Än att renovera upp ngt sunkigt. För en del är ju själva resan målet!

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

12

Idag fick Linda sin efterlängtade Ragtop.. Med stor hjälp av vw göran hittade vi en ragtop nästan på hemmaplan Default/smile
Får övertala Linda till att lägga upp en ny projekttråd för nu börjar jobbet för mig igen Default/smile

Tusen tack alla för tips och tankar.

13

Skönt att det gick vägen! Får man kika ännu närmare på den i verkstan nu då!

14

Bild på Lindas nya bil

15

http://i1130.photobucket.com/albums/m536/enkrona/Bugmeet2012081.jpg

16

Får väl gratulera till ett klipp(om du fick den för runt tioK)..

Ser ju riktigt bra ut..

17

haha ja runt tio tusen hade varit ett riktigt klipp.. Nej hon fick ge 28000 om det var ok eller inte får vi se när vi börjar riva i den.. verkar väldigt solid dock har någon haft klistermärkes fetisch Default/smile

18

Min gamla ICQ/ag

Fan vad jag saknar henne!
Gry hette hon under min tid. ICQ/ab

Ångrar nåt grymt att jag sålde henne.... ICQ/ac

Så här såg hon ut när jag hade henne.

http://i45.tinypic.com/241m5o4.jpg
http://i45.tinypic.com/20j1nqr.jpg

Opel Rekord P2 1962
Ferguson TED 20 1953
Volvo T31
Suzuki K50 1976