Gratulerar! Finfin buss!! 
T1 1200 1963 med tummeliten campingvagn från 1963
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Splittbussen "Danskan"
Sidor Föregående 1 … 16 17 18 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Gratulerar! Finfin buss!! 
GöRAN... Vilken enormt fin buss du byggt... Det har varit förbannat roligt att se den växa fram.. GRATTIS
Ja verkligen snyggt jobbat ! Grattis !
Grattis mannen
Tack alla för supporten.
Idag har det varit ganska murrigt väder i Halmstad med åska och regnskurar. Så då var det ju helt perfekt att sätta sig i eftermiddag med symaskinen och sy lite på sofforna till bussen. Lite middag och en pilsner så var det bara att göra klart den ena soffan.
Så här blev det.

Imorgon blir det till att fixa ryggdelen på den andra soffan.
Lev väl vw-vänner!
Har ni halläningar långa lår o korta ryggar? 
Skit snyggt
Jag imponeras av fint plåtarbete och motorbyggen men när någon även sätter sig vid symaskinen och gör ett så bra jobb, då är man mångfasetterad! Snyggt!!
Stort grattis till danskan, grymt stort jobb som blev REDIGT fin.
Härligt att se folk som ge sig på stora projekt.
Tummen upp 
Idag var det dags att fixa det sista ryggstödet till Danskans inredning. Noga övervakad av bonusdottern Victoria.
Färdigt !

Sedan var det dags att prova hur det blir med sängen. Victoria verkar nöjd och började direkt prata om att åka och campa med bussen "Pax för att sova i bussen" sa hon.

Så då väntar vi på solen som har tagit en tillfällig paus över Halmstad, sedan får det nog bli en liten camping med barnen 
ser najs ut göran. hoppas vi får se bussen på bug meet nästa helg...
Mycket stilfullt inrett! 
Instämmer med kee!
Instämmer med Jacob som instämmer med Kee som... 
Bra jobbat och kul att fått se förvandlingen.
Grattis till en kanonbuss!
Godkväll. Då har danskan idag fått ut på sin första jungfrutripp.
Kl 08.45 mötte vi upp med mohawk & Co vid Statoil eurostop för vidare transport ner till Bugmeet.
Lätt pirrigt var det ju med tanke på att jag hittils bara kört 12 mil med bussen. 3-4 vändor till Halmstad med omnejd hade blivit tidigare.
Men hon skötte sig utmärkt hela vägen ner. Låg ju tom på 4'ans växel uppför hallandsåsen
Men i kön in till bugmeet hörde jag att motorn gick lite avigt och hade även noterat ett visst vinande på 4'ans växel i 70-80km/h.
Årets bugmeet tyckte både jag, sambon och Harved var klockrent. Mycket folk,bilar och trevligt folk att tja tjöta med. Både bekanta ansikten och nya ansikten.
Strax efter 16 körde vi hem då morgondagen var uppbokad för annat.
Motorn gnisslade lite och läckte ganska mkt olja på vägen hem. Så detta måste vi kika närmare på. Men jag är oerhört nöjd med att fått kört ca 20mil med Danskan idag. Sambon som är gravid i 7månaden stornjöt hon med.
Mvwh Göran & Danskan
Jag tycker faktiskt det är dags för ett JÄTTE STORT GRATTIS till Göran som har blivit pappa till en liten dotter.... Göran jag tar för givet att hon har gått med i Halmstad luftkuhlers
Frågan är väl om hon ska få ratta Danskan eller split bubblan 
STORT GRATTIS till en ny liten VW babe
Ja stort grattis här på boxerville också!!
Stort grattis till er! 
Grattis Göran och sambo 
STORT Grattis! njut av livet. !! 
Många grattisar från mig med, att bli pappa är det största som händer i livet 
Grattis Göran ! Nu har något som håller dig sysselsatt flera år framåt! 
han har säkert inte tid att surfa på BV , men ett stort grattis till hela familjen ! 
Sidor Föregående 1 … 16 17 18 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Splittbussen "Danskan"
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.