1

Jag letar Äkta, gamla tillbehörs fälgar W5, vilken modell som helst. Öppen för förslag. Dock inga repros.

Hör av dig

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

2

Rostyles?

Buy the ticket, take the ride... - HST

3

Mums!

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

Till exempel, JA!

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

5

Vad är intressantast när det gäller Rostyles, 14'' eller 15''?

6

Bara 15" eller 14" fram å 15" bak. Hellst 15" enbart. Har du nån kompis i sydafrika? Jag har själv funderat på att handla där, det blir ju billigare, men känns lite osäkert att handla av nån man aldrig träffat, eller vet om denne existerar...

Tel 07noll357185ett

7

Från Afrika till Sverige är det en jäkla fraktkostnad om du nu inte känner någon som har en kontainer som skall hem till Europa.

8

Jag har ju kvar mina 15" Appliance Pacers, om det kan vara något?

"Daddy Cool"

9

Fälgarna är snart i den här delen av världen, var på semester i CapeTown i höst och köpte dom då och fick sänt dom hit med båtfrakt. Kostade inte alls mycket, betalade per m3 i container och det var inte svindyrt inte.
Det kommer väl ett set med 15''are till salu här om ett par veckor skulle ja tro, inga NOSrostyles precis men med lite TLC så blir dom nog fina som fy!

Men nog med tjötande i köptråden din, kommer som sagt ett set till salu till högstbjudande inom snar framtid så du vet, annars är ju Appaliance Pacer fälgarna till Goopher jävligt grymma också!