Lite bilder från årets upplaga av Vwänerträffen.
Trots vädret på lördagen så lockades många fina bilar dit!

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Vwänerträffen #16
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Lite bilder från årets upplaga av Vwänerträffen.
Trots vädret på lördagen så lockades många fina bilar dit!

nice meeting
Så de va du som campade mitt emot oss. Ser att du tagit paparazzi bilder på vårat camp 
http://www.fahrvergnugen.se/forum/index … n-16-2012/
Ser på näst sista bilden att jag brände mig i nacken 
Den (beryl?)gröna bubblan på bild sju har raderliknande fälgar, fast de ser ut att vara i sjuttontumsutförande, har jag missat något? ESCRA, känner jag till, men de här ser ju faktiskt ut som radermodellen.
Den (beryl?)gröna bubblan på bild sju har raderliknande fälgar, fast de ser ut att vara i sjuttontumsutförande, har jag missat något? ESCRA, känner jag till, men de här ser ju faktiskt ut som radermodellen.
Har kommit ett gäng 17 fälgar förutom escra, fuchs, brm och rader 
denna splitten skulle jag gärna vilja ha mer info om.![]()
typ bromsar schassie motor osv... någon som vet??
kee skrev:Den (beryl?)gröna bubblan på bild sju har raderliknande fälgar, fast de ser ut att vara i sjuttontumsutförande, har jag missat något? ESCRA, känner jag till, men de här ser ju faktiskt ut som radermodellen.
Det är faktiskt Rader, tillverkas av Airevo wheels och ja, dom är 17".
Skiljer lite på utseendet från 15 tummarna men annars desamma.
Brutalt mycket lättare att tvätta..!
Min bil på bilden, kanske ser beryllgrön ut men det är faktiskt L346 Mango!
denna splitten skulle jag gärna vilja ha mer info om.
typ bromsar schassie motor osv... någon som vet??
1914 motor,original bromsar har jag för mig...David heter han kommer från Kungälv,medlem i vår eminenta klubb:)
GB skrev:kee skrev:Den (beryl?)gröna bubblan på bild sju har raderliknande fälgar, fast de ser ut att vara i sjuttontumsutförande, har jag missat något? ESCRA, känner jag till, men de här ser ju faktiskt ut som radermodellen.
Min bil på bilden, kanske ser beryllgrön ut men det är faktiskt L346 Mango!
Ahh mango, najs! Antog Beryl för den ju är vanligare på typ1, men insåg samtidigt att den var lite "för grön" för att vara beryl. Får väl konservativt hålla fast vid mina femtontummare, fast de är lite knepiga att tvätta, det håller jag med om. Men jag byter inte fälgar för en sån sak när det står motor, låda, kapell, inredning osv, på tur...
Fin vagn iaf! 
olzzonvw skrev:GB skrev:Har kommit ett gäng 17 fälgar förutom escra, fuchs, brm och rader
Min bil på bilden, kanske ser beryllgrön ut men det är faktiskt L346 Mango!Ahh mango, najs! Antog Beryl för den ju är vanligare på typ1, men insåg samtidigt att den var lite "för grön" för att vara beryl. Får väl konservativt hålla fast vid mina femtontummare, fast de är lite knepiga att tvätta, det håller jag med om. Men jag byter inte fälgar för en sån sak när det står motor, låda, kapell, inredning osv, på tur...
Fin vagn iaf!
Tack! Håller med dig...allt har sin tid, vissa saker är ju faktiskt viktigare och i mitt fall så är det mesta avbockat i listan. Fälgarna är lite grann som grädden på moset!
Mango är väl egentligen en bussfärg, om jag minns rätt och fanns endast 61-62 eller var det 61 eller 62?
Kvittar egentligen, passar ju på bubblan, kan jag tycka!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Vwänerträffen #16
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.