Tjenixen!
Roger heter jag!
Bor i Puerto Vallarta, Jalisco, Mexico.
IDAG om några timmar skall jag hämta min första bubbla.
En 1600 förgasare årsmodell 1990 som ser ut så här:

Den har 17" fälgar, xenonljus, vit vinylinredning, fjärrstyrt centrallås, larm, avsaknad av säkerhetsbälten och ett stort rosthål vid huvudbromscylinder.
Planen är att inte ha 17" fälgar, xenonljus, avsaknad av bälten eller rosthål inom kort.
Jag och tjejen kommer att göra en lätt 100milsresa genom berg och öken som första tur efter motorrenoveringen som kommer att inledas idag om vi hinner. Bilen skall vara färdig senast 10 juni. Den 16 juni skall vi vara i Torreon, Coahuila för att fira min flickväns 40-års dag. Något hon INTE vet om ännu. Surprise surprise! 
Jag kommer att posta bilder från bygget, resan och kommer att öppna ett Latidudekonto så att alla intresserade kan följa vår resa via Google samt www.facebook.com/sandsaltmexicanleather.
Detta senaste är för att göra lite PR för min firma www.sandsalt.se och för att det är skoj! 
*EDIT*
Innan någon påpekar det så har jag stavat mitt användarnamn fel. Det skall såklart vara Cucaracha och inte Cucharacha. Dåligt med kaffe i morse... Har skickat ett mail till admin för rättelse.
.