Från jämtland åker vi i 8-9 tiden på fredagen. Stopp hos woffe är inplanerat
Premiär förra året med lillgrabben .
Har pratat om det sedan dess så det är en självklarhet att man måste besöka detta härliga evenemang även i år igen. Hoppas man hinner plocka ihop bubblan oxå.. annars blir det väl Civic type R´n då 
53 2012-07-25 16:08:08 Senaste redigerad av leguanen (2012-07-25 16:09:33)
Nån som vet om de finns tillgång till ström på nå sätt. Har ju problem med laddningen i bilen. Vet inte om ja hinner fixa de heller. Funtar på att vara bekväm och köpa ett till batteri och byta när de dör. Men behöver ju ladda båda batterina till hemvägen.
//Stoffe
Ragtop 60 No name
Kommer, får se om de blir fre eller lördag man åker ner... beror väl på vädret 
Kommer, får se om de blir fre eller lördag man åker ner... beror väl på vädret
Du får ju sammanstråla med oss juh... 
tjuv tittade lite på vädret för BRC det är så stora solar som det går att få fre-lörd
hoppas det håller i sig 
ozeo skrev:fredagen öppnar dom 18 först ju.
Källa? Måste som sagt planera min resa från Kristianstad... antingen fara direkt eller mellanlanda i roslagen...
Magoo , vore kul att träffa dig där. Jag är tillbaka i VW träsket.//Anders Stånge. 0767-695089. Åker du den blå?
Vi är ett gäng ett gäng gubbar från ske-å & ö-vik som kommer fredag 
bilar i familjen. 74:a bay dubbelhytt, vw rod & typ1 -58:a
Das Auto Skellefteå
GUBBAR !!?? Något äldre pojkar med fulla sandlådan av gamla bilar att leka med 
Magnus Jonsson Två bussar, en DH , två bubblor och en Ghia
dasvw.sehttp://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=161
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=35
Vi är ett gäng ett gäng gubbar från ske-å & ö-vik som kommer fredag
har ni nån tid när ni tänkte åka, som sagt ett gäng från s-svall kl 13 med sikte mot woffe innan brc
ju mer ju roligare på vägen.
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg
61 2012-07-29 21:19:57 Senaste redigerad av magoo (2012-07-29 21:42:43)
magoo skrev:ozeo skrev:fredagen öppnar dom 18 först ju.
Källa? Måste som sagt planera min resa från Kristianstad... antingen fara direkt eller mellanlanda i roslagen...
Magoo , vore kul att träffa dig där. Jag är tillbaka i VW träsket.//Anders Stånge. 0767-695089. Åker du den blå?
Inte denna gång, har lovat mig själv att ska jag till BRC så ska det vara den röde... mest för att den drar 2-3 dl mindre / mil 
Den röde har dock 15/1600:an som följde med den blåe monterad på sig... så hur det än blir så finns det lite av den med 
fast... är det risk för regn så blir det den blåe... den som lever får se 
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad
Just insett att detta är nästa helg... 
Blir nog bruksbil dit...
Dock står min besiktigade (men avställda) oval ca 20 minuter från BRC... Fast är endel mek då jag isåfall måste "synka" med han som jag "hyr in den" hos... montera batteri etc.
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
såg att de ändrat tiden då det hela börjar... kl 15 på Fredag.... 
vagnpark:
nån som skulle kunna ta med en framvagn från tierp åt mig?
Stockholm
Södertälje
Nyköping
Norrköping
Är nära nog för mig att åka till.
Hur länge håller det på under lördagen? Jag jobbar till typ halv 6 på lördag morgon, men tänkte fixa med någon kompis som kan köra bilen dit så jag kan sova tills man kommer fram 
Stockholm
Södertälje
Nyköping
Norrköping
Tror jag kan få med en till Norrtälje om det är intressant.
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.
Om det är nån från Norrtälje området som ska åka så låter det som våran karavan avgår från hallsta 18:00
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.
Hur länge håller det på under lördagen? Jag jobbar till typ halv 6 på lördag morgon, men tänkte fixa med någon kompis som kan köra bilen dit så jag kan sova tills man kommer fram
Lördag 4 augusti:
10.00–12.00 Kvalificering
14.00–16.00 Kvalificering
16.00–17.00 Eliminiering i stegar
17.00 FINALER, prisutdelning!
http://bugrun.com/bugrunclassic/kor-dra … ragracing/
Crazyweed skrev:nån som skulle kunna ta med en framvagn från tierp åt mig?
Stockholm
Södertälje
Nyköping
Norrköping
Är nära nog för mig att åka till.Tror jag kan få med en till Norrtälje om det är intressant.
Jag kan ta den från Norrtälje och söderut längs E4 sedan (ska bara till Kapellskär en vända först )... kan dock INTE ta den mellan Tierp och Norrtälje, men sen går färden E4 söderut.
vagnpark:
Om det är nån från Norrtälje området som ska åka så låter det som våran karavan avgår från hallsta 18:00
Tyvärr sent för mig, lämnar kapellskär mellan 13 och 14...
vagnpark:
Någon som campade förra året? Är det bra torr mark där man ställer tälten, eller kan det vara blött?
vw raggarn skrev:Crazyweed skrev:nån som skulle kunna ta med en framvagn från tierp åt mig?
Stockholm
Södertälje
Nyköping
Norrköping
Är nära nog för mig att åka till.Tror jag kan få med en till Norrtälje om det är intressant.
Jag kan ta den från Norrtälje och söderut längs E4 sedan (ska bara till Kapellskär en vända först )... kan dock INTE ta den mellan Tierp och Norrtälje, men sen går färden E4 söderut.
om det inte funkar så kör jag redan ner en fv till kholm
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Stockholm
Södertälje
Nyköping
Norrköping
Från Stockholm kan jag köra!
Marken är helt okej å länge det inte kommer stora stora mängder regn. Så det ska inte vara några problem.
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Är det några som kör upp på fredag ifrån södra sverige? jag funderar på att köra fredag morgon ifrån Halmstad, tror inte någon härifrån skall upp så hade varit trevligt att haka på något annat gäng.