Fick reda på i veckan att jag ska börja plugga till hösten så det tar emot, men då måste jag göra mig av med denna.
Projekttråd: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=8501
-tillv sent 55
-besiktad till nästa sommar (senaste besiktning blev underkänd pga fel ljusbild)
-kortad 5 tum framvagnm dubbla sänksatser
-sänkt 2 hack inre bak
-kromade radars 165/45-15 fram, 195/40-17 bak, hjulen har rullat 6mil
-albertspeglar
-ny jvc stereo mp3/cd/aux och usb om jag minns rätt. 12konverter till stereon, 5,25or i dörrarna
-ny mattsats
-fina orginalsäten
-nya egentillverkade dörrsidor täckta med klibbor (se bilder i projekttråd)
-instrumentbräda täckt med klibbor, lätt att rycka bort om man inte gillar det.
-2 främre orginaldörrsidor i dåligt skick medföljer.
-fin patina på bilen, dock har tidigare ägare rostat skämarna (ej orginal) detta hade jag tänkt fixa o lacka skärmarna i samma färg som bilen, så det följer med 2 sprayflaskor m orginalfärg samt grund och klarlack.
-sänkta stötfångarfästen
-pilarna ploppar ut fint när dom får kräm, men det är dålig kontakt nånstans. Har inte haft orken att felsöka vart kontakten felar.
-riktigt fin i plattan
-mellanplåten bak är dålig, fram är den väl inte 100 heller.
-1200 motor som snurrar fint, startar alltid direkt.
-den blir lite svajjig vid högre farter, men enligt vad jag läst kan det bero på att toe in fram inte är finjusterat. Det har inte stört mej, därför jag inte fixat till det (jag är inte så kräsen
)
-skrapar lite på ettan när man ska iväg från stillastående, men ny tryckplatta, lamell o urtrampningslager medföljer.
-fettkopparna fram passade inte när dessa midlandfälgar kom på, snackat med dom och nya spec kåpor är påväg, dock inte dykt upp än. Så just nu kör jag utan = ingen hastighet visas. Men det kan inte vara nå problem att fixa nån macgyver med egna kåpor.
-första främre delen av innertaket är borta.
-tar i lite grann vid fullt rattutslag, inget som stört mej, min plan var att montera dropspindlar så småningom
-i övrigt, fin för sn ålder tycker jag!
Jag förbehåller mej rätten att behålla bilen om det skulle vara så, men vid rätt pris och vid rätt köpare så kan det säkert bli affär, ser helst att den blir kvar i sverige.
Frågor tas här eller via pm/mail.
Om det är nåt jag glömt eller ni undrar över så fråga på, kan ta mer, bättre bilder.
Riktpris 35-40k eller bud.