1 Senaste redigerad av Franco Von Kustom (2011-01-23 21:47:42)

Hej!
Tänkte sälja min 1302:a ifrån 72, bilen går bra i motor (1500cc) och låda, besiktigad och körklar…tuta o köra tills sommaren 2012.
Det finns en del ytrost, rost... samt hål i 2 skärmar…(ny gamla skärmar medföljer).

4 st. nya däck (165/65) runt om (förra sommaren…Juli), nya tänddelar, ny huvudbromscylinder, nya broms backar runt om, nya bromscylindrar, ny tändningslås, nya dörrhandtag, nytt Batteri.

Inredning behöver lite kärlek, men klart ok… fram stolarna är av dom äldre moddelen, ej original för 1302:a (lågrygg 66:a).
Finns säkert nåt jag har glömt, hör av er så får ni veta mera, helt klart värt att titta på…säljer pga annat bygge på g, och jag har inte plats att ha kvar denna.

Priset är satt till 10.000Kr, men går helt klart att diskutera vid snabb och smidig affär.

Eventuellt så skulle jag tänka mig ett byte mot en VW T25 Dubbellhytt som är besiktigad.

Mvh

Franco
0762232839

http://www.vwfyndet.se/start/wp-content/uploads/2011/01/899917-375x500.jpg

http://www.vwfyndet.se/start/wp-content/uploads/2011/01/917279-500x375.jpg

Typ 1 - 67 //  Typ 2 - 75
"Gas, Grass or Ass, Nobody rides for free" Fahrvergnugen West
"Cheap Tattoos aint` Good, And Good Tattoos aint´ Cheap" www.neverdietattoo.com
"Everybody Gots a Plan, Until They Get Punched on The Mouth" West Coast Kickboxing

2

SÅLD!!!!!!!!!!!!!!!

"Everybody Gots a Plan, Until They Get Punched on The Mouth" West Coast Kickboxing

3

Franco Von Kustom skrev:

SÅLD!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulera !!!

West Coast Volks attitude is everything

4

Tackar!!! ICQ/ab  Nu blir det nästa projekt....