Då detta är en tråd för tips och trix tänkte jag fråga hur man kan få den fyrkantiga skylten bak.
Transportstyrelsen säger att det kan man inte få men hat ju sett flertal bubblor med denna skylt bak.
stenis
orust
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » How-to's (guider) » Regplåtar till min bubbla
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Då detta är en tråd för tips och trix tänkte jag fråga hur man kan få den fyrkantiga skylten bak.
Transportstyrelsen säger att det kan man inte få men hat ju sett flertal bubblor med denna skylt bak.
stenis
orust
Dom tillverkas inte lagligt längre.
Så dom som har dom bak har antagligen:
1 gamla plåtarna.
2 köpt nya kopior som ser identiska ut men saknar vägverkets godkännande,
Ursäkta om jag lägger mej i men, var får man tag i kopior av fyrkantiga skylten?
Ursäkta om jag lägger mej i men, var får man tag i kopior av fyrkantiga skylten?
Brukar finnas på större utställningar typ Elmia men också på större träffar typ W&W.
vet att www.showplate.se ofta var på BR förut.
Dom har stort sortiment så dom har säkert någon som är likadan.
Tror dom har olika typsnitt så att de ser likt ut med orginalet.
Har sett kopior man inte ser skillnad på förutom bakrunden där de saknas
vägverketloggan.
Okej, jag kollar runt lite 
Lite offtopic. Vore det inte trevligt om trafikverket kunde följa Danmarks och Norges exempel och tillåta "veteran skyltar"? Skulle ju se betydligt trevligare ut med gamla länsskyltar på original 50- och 60-talsbilar. 
Som sagt, ringde Transportstyrelsen för att höra mig för ang bakre skylten.
Detta är svaret jag fick:
Du fär dom skyltarna som ska vara till din bil, dvs enkelradiga.
Men alla som kör runt med fyrkantiga, vart har dom fått tag i sina skyltar då frågade jag då?
Ja inte vet jag men du ska ha enkelradiga till din bil.
Jaha alltså inget att göra åt det då?
Nä just det svarar hon då.
Va faen var servicen tänkte jag fråga men väluppfostrad som man är tackade jag för mig och slängde på luren vilt svärande.
Kan meddela att en surare kvinna har jag aldrig talat med tidigare, en sån j€%&a sur f€%&a ska man ju inte säga men i detta fall är det befogat.
Blev kontaktad av en annan via Email och hon sade att det finns en enkel radig USA skylt som är betydligt mindre, beställde en sådan av nyfikenhet.
stenis
orust
Synd att du inte fick mannen jag snackade med. 'Misstänkt' trevlig och lade ned mycket tid på mina frågor om bilbälten. Han till och med rådfrågade en kollega och ringde upp efter 10 min när han verifierat det svar de gav. Kanonkillar 
Som sagt, ringde Transportstyrelsen för att höra mig för ang bakre skylten.
Detta är svaret jag fick:
Du fär dom skyltarna som ska vara till din bil, dvs enkelradiga.Men alla som kör runt med fyrkantiga, vart har dom fått tag i sina skyltar då frågade jag då?
Ja inte vet jag men du ska ha enkelradiga till din bil.
Jaha alltså inget att göra åt det då?Nä just det svarar hon då.
Va faen var servicen tänkte jag fråga men väluppfostrad som man är tackade jag för mig och slängde på luren vilt svärande.
Kan meddela att en surare kvinna har jag aldrig talat med tidigare, en sån j€%&a sur f€%&a ska man ju inte säga men i detta fall är det befogat.
Blev kontaktad av en annan via Email och hon sade att det finns en enkel radig USA skylt som är betydligt mindre, beställde en sådan av nyfikenhet.
stenis
orust
Det är ju inte så lätt för dem att leverera något som inte tillverkas.
Om du beställer en VW Typ1 på VAG så kan de inte leverera den pga att de slutat tillverka den, det har ingen med service att göra.
Den lilla enradiga skylten har sedan minst 15 år ersatt den stora 2-radiga och numera ska det till speciella skäl för att få den lilla.
Kolla lite på detta inlägg .. Vet att bla Nico köpt .. Finns på bild & allt..
Sådärja då har man fått den lilla enkelradiga skylten.
Klar förbättring mot den låååååååååånga vanliga enkelradiga.
stenis
orust
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » How-to's (guider) » Regplåtar till min bubbla
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.