26

Mental skrev:

I quote,OBS! Det är inte tillåtet att inneha medhavda alkoholhaltiga drycker på Tierp Arena!
Vafan menar dom?

De menar att "Det är inte tillåtet att inneha medhavda alkoholhaltiga drycker på Tierp Arena".
Vilket ord är det du inte förstår?  ICQ/ad

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

27

Tyckte det va lite dumt formulerat,man tycker Tierp arena är hela området,vad är då gräsområdet inanför stängslen på området,Tierp camping?
Whatever,bärs!

"S"lowbugz 023

28

Mental skrev:

I quote,OBS! Det är inte tillåtet att inneha medhavda alkoholhaltiga drycker på Tierp Arena!
Vafan menar dom?

Blir till att klistra på Trocadero-etiketter på ölflaskorna.

29

Mental skrev:

Tyckte det va lite dumt formulerat,man tycker Tierp arena är hela området,vad är då gräsområdet inanför stängslen på området,Tierp camping?
Whatever,bärs!

Det är väl inte tillåtet där heller som jag tolkar det. Tierp Arena är nog hela området inklusive gräsområden.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

30

Jag skall dit!

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

31

Alkohol förbud brukar råda enbart på läktaren. Brukar aldrig vara problem att ta med sig in på området oavsett evenemang.
Jag ska dit iallafall.

Mera känd som jb...

32 Senaste redigerad av Peter S (2012-07-20 10:27:27)

HenrikL skrev:
Mental skrev:

Vafan menar dom?

Blir till att klistra på Trocadero-etiketter på ölflaskorna.

Eller varför inte göra som i USA. Där är ju faktskt all form av offentlig alkoholförtäring förbjuden; Kör med de klassiska bruna papperpåsarna  ICQ/ag
Jag och Landlius var på Bug-O-Rama i Sacramento sommaren 2000, och där åkte påsarna/flaskorna fram på kvällen, men man skötte det hela snyggt. Å andra sidan var ordningvakterna beväpnade, vilket kanske bidrog till lugnet.
Beväpnade ordningsvakter kändes för en svensk lite olustigt  Default/hmm

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

33

Hej.
Jag mejlade och frågade om alkoholen,förbjudet på läktare,depå och utställningsområde,men tillåtet på campingen.
Robban

34

Detta är ju en BILTRÄFF, inte en alkoholträff, oroa er för hur länge på dagen man får köra ist, annars kommer det snabbt att bli ett fylleslag snarare än ett fullt drag.
Att ta några kalla på kvällskvisten är ju en del av livets glädjeämnen, men att stressa upp sig så här nu, känns väldigt felfokuserat.
Just my opinion.

35

Jag kommer! Hoppas vi får lika fint väder som förra året ICQ/af

Bubbla -62

36

Jag kommer! Var bara där över lördagen förra året - men iår tänker jag ivf stanna fre-lör. ICQ/ab

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

37

Lugna sig, var bara en fråga om formulering och gällande regler för huruvida alkohol får förtäras.
Detta för att träffen ska bli så bra som möjligt.
Mvh Martin

"S"lowbugz 023

38

Jag och Matte Askungen kommer, dvs om vi inte studsar av vägen ICQ/ab

Graffitibussen: Fejkad 13-fönsters lyxbuss med luftfjädring - http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=727

39

2 bussar från OskarshamnsMaffian kommer att gästa fre-sön, 48mil enkel resa...jiiiiihoooow....och vi kommer att dricka ofantliga mängder alkoholhaltiga drycker vare sig vi får eller inte......

//Askungen och Graffitibussen

Om man inte klarar av det själv så gör någon annan det.

40

Nån som har tiderna?
hemsidan står det "kommer snart" på ....

Vore bra för att kunna planera sin körning från skåneland...

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

41

magoo skrev:

Nån som har tiderna?
hemsidan står det "kommer snart" på ....

Vore bra för att kunna planera sin körning från skåneland...

Från Tierps hemsida:
"Datum: 4 augusti Tid: 08-17 (Dragracing kl.10-12 och kl.14-17)"
Står dock inget om 3:e... bara camping då eller?

42

Är det några som är där på fredagen ?
Jag kan bara åka ner då.. & hem igen på eftermiddan..
Ska på Bröllop på lördan ICQ/ac

Hmm känns som jag skippar att åka ner på fredan då
det är lördan som är det intressanta!

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

43

fredagen öppnar dom 18 först ju.

58 busbil
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg

44

ozeo skrev:

Aha ja då är det ju ingen idé för mig då...  Default/hmm

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

45

ozeo skrev:

Källa? Måste som sagt planera min resa från Kristianstad... antingen fara direkt eller mellanlanda i roslagen...

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

46 Senaste redigerad av GB (2012-07-24 08:45:45)

magoo skrev:
ozeo skrev:

Källa? Måste som sagt planera min resa från Kristianstad... antingen fara direkt eller mellanlanda i roslagen...

På Tierp arenas hemsida:
Camping för deltagare och publik inne på området öppnar fredag 3 augusti kl. 18.00 och är öppen till söndag 5 augusti kl.12.00. Observera att åldersgränsen är 18 år för minst två i boendet!

Mental skrev:

Lugna sig, var bara en fråga om formulering och gällande regler för huruvida alkohol får förtäras.
Detta för att träffen ska bli så bra som möjligt.
Mvh Martin

Och visst ska vi dricka några öl  ICQ/ag

47

Vilka åker ned redan fredag kväll? Ev är vi några ifrån Hellsingland som åker ner fredag kväll. Vore kul att mötas upp efter vägen.
Kan även bli så att vi åker lördag morgonen. Oavsett blir det nog ett gäng som åker lördag morgon och ev några fredagkväll.

McDonalds i Söderhamn är ju en bra uppsamlningsplats, är det Gävlebro som gäller sedan?

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

48

Herman, Tony, Juggas och en Pro stocker kommer nog oxå ICQ/ag

Volkmasters