26

Förgasar synkklocka o GB dubbla ventfjädrar är sålda än så länge.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

27

www.niklasgarage.com skrev:

Jag är intresserad av 4-bult fälgarna om det är 5.5 tums.

Niklas

Nix, det är vanliga...vet inte bredden, men 4.5 kanske?

28

Jag tar GeneBerg avgassystemet.

29

Ok!

30

Jag tar galler och tjocka pojken. 1200kr. Ska du mot bad camber eller brc? (tänker frakt enkelt å smidigt) pma ditt kontonummer så ordnar jag in pengar.

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

31

Jag är också intresserad av strålkastargallren

32

Skickade Pm tidigare gällande ljuddämparen fatboy

Svar ??????

70:a Cab, Gazzer, Variant

33

Jag hatar budgivning. Det skrev jag i första inlägget. I min värld är man en vinnare om man säger de enkla orden "jag tar det" istället för..."jag är ev. intresserad av"...etc.
Ni visste alla att det var igår jag hämtade, o att det då kunde finnas chans till att prislappar också kom upp igår. Det står fast pris o inte BUD. Det betyder att man får rulla ur soffan o vara beredd vid datorn, inte bara spana bankkontot.

Den Feta pojken är INTE en riktig FatBoy...nu har jag skrivit det för 3:e gången för jag vill inte ha nåt skit för det i efterhand. Ni som vill ha galler, kan ju buda på Tradera, o ni kan t.om kanske få de billigare då de inte nått 700:- ännu.

Som jag ser det är det 50split som har köpt sej en Fet negerpojke o lyktgaller. Jag kontaktade Belsebug o Kennykrom o Lasslo, innan jag satte upp pris. Även JJ64 får lite förtur, eftersom att dessa personer var först på vissa grejor. Vill man ha är det affär, vill man avstå, då åker grejorna ut igen. Jag vet att ni är många som har smygit runt här, men jag tänker inte kontakta alla i tur o ordning för att lämna pris o vänta på svar.

Många här är ute efter klirret i plånboken när det hettar till i budgivningen o man blir ovän med hälften av budgivarna för att ens egen datorklocka går millisekunden fel. Jag HATAR budgivning. Vet man inte vad man ska begära, så är det sannerligen ett svaghetstecken att fråga kunderna om det. Sometimes you win, sometimes you loose.

Jag väntar svar på ett PM just nu, om det blir "nej tack", då får Vwintage Vw chansen på Tri-Mil-systemet...för han skrev ju "jag tar det" på sitt eget vis...eller hur? . Jag kan ju vara lite snäll o säga att nya prylar kommer upp nån gång mellan 18 - 19 varje kväll. Så vet ni.

Och nej, 50split, jag kommer nog inte till BRC eller Bad Camber...då jag jobbar alldeles för mycket.

34

Ok, Anton...du skrev att gallrena ville du köpa, men du var nummer 2 på dom. Tala om detta nästa gång så får jag vara snäll vid dej då.  ICQ/ab

35

lite ot ,

var du förbi "banco" i jpkg igår ?

ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

36

Nej. Jag jobbade dagen innan och sen gick jag på 24.00 till 06.00, sov 4 timmar sen körde jag över Enköping söderut på småvägar från Stockholm. Jag var inte det minsta upplagd för att stå o vara snäll o hygglig o lasta ur grejor o arbetskläder ur bilen för att någon vw-typ skulle få rota runt i grejor som jag knappast visste vad det var....bara för att tjäna in på frakten o få att vara "först".

Det blev inget med det...

Och nu är Tri-Mil systemet också sålt.

37 Senaste redigerad av kimboow (2012-07-20 11:55:37)

ok bara undrade ICQ/ae

jo sova måste man med göra ICQ/ab

det var han som köpte min kärra nämligen  ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

38

Jaha. Stackare.  ICQ/ad  Default/lol

39 Senaste redigerad av LIFV (2012-07-20 13:01:01)

Borde inte dina annonser ligga under företagsannonser  ICQ/ad

Din leverantör av NOS - delar     Humlarps Shopen!

West Coast Volks attitude is everything

40

25hpman skrev:

Nej. Jag jobbade dagen innan och sen gick jag på 24.00 till 06.00, sov 4 timmar sen körde jag över Enköping söderut på småvägar från Stockholm. Jag var inte det minsta upplagd för att stå o vara snäll o hygglig o lasta ur grejor o arbetskläder ur bilen för att någon vw-typ skulle få rota runt i grejor som jag knappast visste vad det var....bara för att tjäna in på frakten o få att vara "först".

Det blev inget med det...

Och nu är Tri-Mil systemet också sålt.

De va inte för att vara först eller tjäna in nån frakt jag frågade för , mer för att jag va intresserad av enkel grejer . Har Inge emot och betala för de jag vill ha. Såg bara att du skulle passera de va därför jag fråga

41

Tackar för en smidig affär  ICQ/af

42

LIFV skrev:

Borde inte dina annonser ligga under företagsannonser  ICQ/ad

Din leverantör av NOS - delar     Humlarps Shopen!

Ja, kanske det.

43

=Banco De va inte för att vara först eller tjäna in nån frakt jag frågade för , mer för att jag va intresserad av enkel grejer . Har Inge emot och betala för de jag vill ha. Såg bara att du skulle passera de va därför jag fråga

Du var inte den ende som hade samma upplägg. Jag förstår att det hade varit toppen, men jag var helt enkelt inte i form för det.

44

25hpman skrev:

=Banco De va inte för att vara först eller tjäna in nån frakt jag frågade för , mer för att jag va intresserad av enkel grejer . Har Inge emot och betala för de jag vill ha. Såg bara att du skulle passera de va därför jag fråga

Du var inte den ende som hade samma upplägg. Jag förstår att det hade varit toppen, men jag var helt enkelt inte i form för det.

De är lungt , hade du en Remskiva ?

45

Ja, en ny kromad övre o en beg vanlig nedre, pulverlackad silver.