Hejsan!
I morgon drar vi på Bussfest men vi funderar på att stanna över natten i Uddevalla eller vänersborgstrakten. Någon som vet några bra fricampingställen efter vägen där man kan stå i dessa trakter? Gärna nära vatten 
Kör till siviks camping istället.
Vi blir ett gäng där imorgon.
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Ja det skulle jag gärna men vi kommer nog inte iväg förrän 21 tidigast. Med Zac blir det nog enklast att stanna halvvägs
Kan man stå på området där Vwänerträffen håller till kanske? Någon som vet?
Vad ska du campa med? Det är ganska fint ute vid Unda, där finns en 'riktig' camping, men fortsätter man förbi mot mollön så borde man kunna häcka där ett litet tag
Vad ska du campa med? Det är ganska fint ute vid Unda, där finns en 'riktig' camping, men fortsätter man förbi mot mollön så borde man kunna häcka där ett litet tag
Åker VW-buss.
Jag är osäker på vad definitionen av "fricamping" är, men om det innebär parkerad lite varsomhelst gratis så tycker jag nog att parkeringen vid mollön är riktigt najs. Är man av det naturliga slaget kan man nudista på andra sidan ön 
Kika bild ->

Det blev Vänersnäs tillslut... Fricampa är att stå ute i det fria och inte på en camping 
*skrattar* där pilen pekar finns ingen camping, däremot finns det en i närheten (till höger på kartan).
Jag gav det ett försök iaf