1

Svider fortfarande att jag missade förra året så i år tänkte jag dra dit... vilka kommer?

2

Samma här. Ja åker vilket som. Vädret får bestämma bil.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

3

Jag drar dit på fredag men det blir bara en kort visit över dagen, det var många som tyckte att det var en perfekt helg att fira 50 års fest och gifta sig just då m.m ICQ/am

4

har som mål att pricka in alla 3 BR i år... 2/3 avklarade ICQ/ad
Dock blir det #&"# långt att åka ICQ/ad

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

5

Skulle alla mina bilar brinna upp så sätter jag mej på vespan(luftkyld ICQ/ae ) och kör dom tjugo milen ICQ/ad 
för den här träffen missar jag inte ICQ/ab
Slipper jag vespan så följer hela familjen med, och det är ju alltid trevligt.

En cigarr kortar livet med 2 minuter
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar

6

ska bara köpa en bil att åka i först, sen kommer jag också ICQ/ag

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

7

Kan bli 8-10 bilar från Sundsvall som åke ner.

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

8

Tycker upplägget är väldigt dåligt, enligt datum så är det fre-lörd. kan man sova kvar? vad är det för priser? Det är väldigt dåligt med info.

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

9

Klart man kan sova över. I fjol var vi där fredag till söndag och det blir nog samma i år oxå. Hoppas på samma uppslutning från acevw som förra året då vi var 10 bilar

10

Klart man ska dit, död eller levande som sagt ICQ/af !! Stenhårt ställe med ordning och reda, bra "facilities" inte minst ICQ/ad !! BR går bort för mig från och med i år, men BRC är den nya "nachfolgern" ICQ/ae .

Åker med 52 bagge och nåt mer eftersom jag tänker kränga prylar oxå!!

Fredag-Lördag blir ju perfekt!!

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

11

Jag tar de Göteborgska färgerna med mig upp. Fre-sön! Detta är ju ett måste.

Mot Hessisch 2017!

12

Öppet hus på Wolfparts På fredag em/kväll....övernattnings möjligheter finns  ICQ/ag

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

13

woffe skrev:

Öppet hus på Wolfparts På fredag em/kväll....övernattnings möjligheter finns  ICQ/ag

Ligga sked...?

14

Japp, vi åker dit hela familjen!

T2 -78 skolbuss ombyggd till pop top camper

T1 Panelbuss -63 (status=vrak)
T1 -64 (status=något mindre vrak än panelen..)
MKP Petit -63 husvagn

15

vw raggarn skrev:

Tycker upplägget är väldigt dåligt, enligt datum så är det fre-lörd. kan man sova kvar? vad är det för priser? Det är väldigt dåligt med info.

http://tierparena.com/page/event.php?id=25

Den som somnar med kliande stjärt
Kommer  vakna med orena fingrar

16

Håll ett öga på www.bugrun.com så dyker det väl upp där snart...

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

17

Klart att jag åker dit.
Har inte haft tid att kolla upp program etc, men var inställd på och hade hört att det skulle bli en 2-dagarsträff med aktiviteter på fredagen också  Default/hmm
Icke så som det verkar, men det kanske är fullt tillräkligt för att få sin "fix" ändå.

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

18

åker till sydostträffen ist !  ICQ/af

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

19

Reine skrev:
vw raggarn skrev:

Tycker du BR är ok så kommer du att älska BRC.
Prismässigt som BR men i detta fall värt varenda spänn!
Inge vattenkylt, plain luftkylt är som en våt dröm som äntligen blivit verklighet.
Sen en SJUKT frän stripp som grädde på moset......
Fick "ståpläls" när jag på morgonkvisten förra året i lite halvgrått väder med en aning dimma gled in på maskindepåplattan och sedan gick in på startplattan.
Är ingen hardcore dragracing entusiast men detta..... som en våt dröm....
Den som inte kommer dit får skylla sig själv i evinnerlig tid.
Skall tilläggas att jag rent ut sagt SKITER i BR sedan 5-6år och har äntligen hittat en träff som har DET! (Bad Camber i Tuna-Hästberg har också potential som gör en träff värd att besöka).

Men det är mina 2,5 öres värderingar, andra tycker säkert helt annat.

X2

20

Vi blir ett gäng från Västerås.
Vet inte hur många som kör på strippen men jag gör det iallafall med ghian.
Hoppas på 1a 9an. Förutsättningarna finns iallafall!

Åker upp fredag em.

21

JockeB skrev:
woffe skrev:

Ligga sked...?

Handsken är kastad och jag tog just upp den. Här ska gosas, west coast style!  ICQ/ag

Mot Hessisch 2017!

22

Jag ska försöka slita mig och lasta bussen och åka upp. Jag har inte varit där innan, men vad jag förstår verkar det vara en kanonträff. Har inte varit på bug-run på 3år.Man behöver ha flytväst eller dykardräkt, annars drunknar man i allt "vatten" som far omkring där och förpestar tillvaron. Ser fram emot att få andas enbart" luft" på en träff.

23

I quote,OBS! Det är inte tillåtet att inneha medhavda alkoholhaltiga drycker på Tierp Arena!
Vafan menar dom?

"S"lowbugz 023

24

Mental skrev:

I quote,OBS! Det är inte tillåtet att inneha medhavda alkoholhaltiga drycker på Tierp Arena!
Vafan menar dom?

Nu var jag ju inte där förra året men camping och arena är väl två olika ställen? fick man ha med sig alkohol på arenan förra året?  Default/hmm

25

Mental skrev:

Vafan menar dom?

Det är nog lugnt Martin, det är nog inne på arenan den regeln gäller