Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Sidor Föregående 1 … 70 71 72 73 74 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
har inte den varit uppe innan?
har inte den varit uppe innan?
Jo, det har den. Det var en herre som behövde se den igen... 
Bergau, har du blivit knäpp? "Fulda" ?
Jag och Woffe var iväg på en liten skrotletarsväng i söndags.
Förutom BD:n som jag vetat om sen i våras så hittades en del matnyttigt.
BD:n är f.ö såld av förra ägaren. Synd...
66-67as 144

Amazon

Och sen BD:n....

//Stefan
Att dom är hårda dom där gävleborna. Traska runt i shorts och tshirt ute i norrländska skogar gör ju fan inte ens vi som bor här. Stackarn måste ju ha blivit avsugen på ett par liter blod av älvsbymyggen.
Knäpp var kanske att ta i. ... Men trots pv'n på bilden så såg jag en Fulda i samma höiga ladugårdsskick på trailer passera Ljusdal i förrgår!
Och idag var skäggig och jag på skrotspaning. Lägger upp en par bilder imorrn på bl.a en sexig fransyska. .. ;-)
Och sen BD:n....
//Stefan
Nu när bussen inte e tillgänglig längre, kan du kanske posta fler bilder på den.. du vart ju lite hemlig i vintras.. 
Att dom är hårda dom där gävleborna. Traska runt i shorts och tshirt ute i norrländska skogar gör ju fan inte ens vi som bor här. Stackarn måste ju ha blivit avsugen på ett par liter blod av älvsbymyggen.
det kan jag lova.....meeeen, det var ju det enda avsugningen som erbjöds 
Är det ingen fulda mobil?
25hpman skrev:Bergau, har du blivit knäpp? "Fulda" ?
Kanske en Volvo PV444'a?
Ika skrev:Att dom är hårda dom där gävleborna. Traska runt i shorts och tshirt ute i norrländska skogar gör ju fan inte ens vi som bor här. Stackarn måste ju ha blivit avsugen på ett par liter blod av älvsbymyggen.
det kan jag lova.....meeeen, det var ju det enda avsugningen som erbjöds
Ja man får skilja på en avsugning och åderlåtning, låta någon använda ådran är iofs fint de me.......
"Hö-skulle" PV 444:an av 1953 års modell kan vara till salu inom kort! Skulle någon vara intresserad så kan jag vidarebefordra detta till min väninna som hittade den!
Igår var jag och Skägget på skrotsafari !
Vi hade några tips att gå på bla. ett som säkert sa att " -det står fler VW bussar på en gård där borta i backen." Det har man ju hört förr men skulle naturligtvis kollas upp och jodå mycket riktigt , en buss och två pickups! Tyvärr Transiter....... Att de aldrig kan vara Splittbussar en sån gång ! Faan...
Senare så hittade vi två stycken Citroen HY på en utvandrad Sthlm hippies gård varav pickupen är den enda kvarvarande av två (!) svensksålda ! Ägarens egen utsago..
Vi tittade på lite fler vrak åxå alla utan VW anknytning utom en T3 EH som låg slaktad på sidan men inget jag orkar lägga upp.
Citrorna såg ju fräna ut! Fulsnygga typ
Hade jag haft obegränsat med tid och plats så hade ja tatt hand om dom.......
Bergau skrev:25hpman skrev:Bergau, har du blivit knäpp? "Fulda" ?
Låt dem inte racka ner på dig Bergau.
V uttalas ju F på tyska så V'et i fronten kan ju lätt få en att tro att namnet när man uttalar det börjar på F tex Fuldamobil.....
Knäpp har jag varit länge.. Kunde svära på att det var en fulda.. Får klaga på att jag tar Citodon just nu..
Ingen som vet om en fulda tillsalu?
Det är jag som har köpt Barndoor-bussen av Kjell.
Ser helst att du inte postar fler bilder på den innan jag fått möjlighet att hämta bussen.
Som ni kanske såg så har jag varit dit och förberett lite inför hämtningen, vilket blir av blir när som helst.
Har velat vänta på att det ska torka upp lite i terrängen med tanke på var bussen står.
Har känt till den en längre tid(närmare ett par år) men det har dragit ut på tiden en hel del innan ägaren till slut gick med på att sälja bussen,vilket känns riktigt kul.
Kan posta en massa bilder på den så snart jag hämtat hem den.
Mvh
helmut skrev:Och sen BD:n....
//Stefan
Nu när bussen inte e tillgänglig längre, kan du kanske posta fler bilder på den.. du vart ju lite hemlig i vintras..
okey ser fram mot bilder.. 
Från vilken del i Sverige är du Carnut? Tänkte bara hur du hamnat här uppe i skogarna?
Är från norrland. Bor i Västerbotten.
Från vilken del i Sverige är du Carnut? Tänkte bara hur du hamnat här uppe i skogarna?
Är från bureå enligt säkra källor.
Japp,det stämmer fint och bussen kommer definitivt att stanna där. 
Är från bureå enligt säkra källor.
Sidor Föregående 1 … 70 71 72 73 74 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.