Idag har jag äntligen bidragit.
Grymt jobb som utförs till gagn för alla oss entusiaster som slöjdar i sina vrår runt om i Sverige med omnejd.
Tack!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Öppen förfrågan
Idag har jag äntligen bidragit.
Grymt jobb som utförs till gagn för alla oss entusiaster som slöjdar i sina vrår runt om i Sverige med omnejd.
Tack!
Idag har ja oxå bidraget med an slant . Tack för en skit bra sida!
Till slut har även jag satt in 200:- på kontot. (Bättre sent än aldrig).
Tack för ett kanonbra forum och för allt arbete som ni lägger ner
!
Har oxå rannsakat mej och bidragit med 300 kr äntligen, tack alla för en kanonsajt. ....nu känns det bättre 
STORT tack till er allihop - det är ni som gör det här forumet så bra. Och trevlig helg på er allihop önskar / Jonas i London
Kan inte webmaster fixa så man slipper felmeddelande varje gång man postar ett inlägg?
Det är ju det dom provar med
Japp, WebAdmin ska prova att göra en ny testflytt ihop med admin till nya webhotellet under veckan. Något strulade sist och folk är på semester osv... men det är på gång. Vi tackar för Edert överseende!
En liten stilla fundering: Hur mycket besvär / jobb / kostnad är det att göra en App till BV ??
Skulle underlätta grymt mycket när man inte har tillgång till en vanlig dator.
Tack för en GRYM sida ( Även utan App) 
Hmmmm... har lite dålig app-koll, men jag vet att de appar jag varit inblandad i att göra har tagit framför allt tid att bygga. Dock kanske det skulle gå att konfigurera någon open source-lösning för att funka som en konventionell "layer-app" för just forum? Men jag har dessvärre ingen direkt koll just när det gäller appar... men kanske någon här på forumet vet?
Vet inte hur man gör men det är ju grymt smidigt med TAPA-TALK, borde väl gå att få det anslutet till det på nått sätt.
OT: Fixar in en 5hundring nästa vecka.
Offtopic, jag ska kolla det där med app. Jag har pysslat lite med sånt förut. Återkommer.
OT: Fixar in en 5hundring nästa vecka.
Offtopic, jag ska kolla det där med app. Jag har pysslat lite med sånt förut. Återkommer.
Cool beans, tackar! 
Sådär...efter PayPal strul så sitter det 300 goa spänn/kronor/whatever på ert konto. Tusen förbaskat sköna tack för att det finns ett FB alternativ som gör livet mer intressant.....lyfter på hatten !!!
Bäst att hårdgranska allt man skriver i fortsättningen.......
300 goa hundringar
Då kan dom köpa hela servern 
Wildstar68 skrev:300 goa hundringar
Då kan dom köpa hela servern
Tja...bättre än inget 
30,000 
30,000
Jo bäste herre....jag fattade syftningsfelet i min skrala prosa.... men sket i det.....
Sådär...efter PayPal strul så sitter det 300 goa hundringar på ert konto. Tusen förbaskat sköna tack för att det finns ett FB alternativ som gör livet mer intressant.....lyfter på hatten !!!
Vi tackar och bockar. Min Herres status är nu uppdaterad! MVH / Jonas
goopher skrev:Wildstar68 skrev:Sådär...efter PayPal strul så sitter det 300 goa hundringar på ert konto. Tusen förbaskat sköna tack för att det finns ett FB alternativ som gör livet mer intressant.....lyfter på hatten !!!
Vi tackar och bockar. Min Herres status är nu uppdaterad! MVH / Jonas
Några funderingar....
1. Vad får man för status när man buppar in 30 000:-?
2. Du skriver att herrens status är uppdaterad, vad finns det för högre nivå än Herren/Gud?
3. Och vad har du själv för status som kan uppdatera Herrens status?
Nu tycker jag vi droppar det här med hur mycket den gode Wildstar68 satte in...
1. "Boxerville Supporter" är den status man får när man bidrar ekonomiskt till forumets drift.
2. Finns bara en status - Boxerville Supporter! 
3. Jag (Jonas Nyström) och den mångförslagne "Webadmin" försöker hålla koll på forumet och få det att funka efter bästa förmåga. Vi rensar spam, backar upp, rensar multiposter och håller undan diverse automatiska attacker på daglig basis. Ju större forumet blir, desto mer har vi att hålla efter / hålla reda på.
Hoppas dessa svar rätar ut frågetecknen. God Söndag!
/ Jonas
Har skickat in en slant ja' åxå, Tack för ett bra jobb !!
Vilken j-a lekstuga......gå ner i garaget med er o sluta vara så muppiga. Tur att ni e så fläckfria.....bahh.....
Japp, luften är rensad. Vi återgår till vwardagen, OK? Tack!
Reine skrev:goopher skrev:Vi tackar och bockar. Min Herres status är nu uppdaterad! MVH / Jonas
Några funderingar....
1. Vad får man för status när man buppar in 30 000:-?
2. Du skriver att herrens status är uppdaterad, vad finns det för högre nivå än Herren/Gud?
3. Och vad har du själv för status som kan uppdatera Herrens status?Nu tycker jag vi droppar det här med hur mycket den gode Wildstar68 satte in...
![]()
1. "Boxerville Supporter" är den status man får när man bidrar ekonomiskt till forumets drift.
2. Finns bara en status - Boxerville Supporter!
3. Jag (Jonas Nyström) och den mångförslagne "Webadmin" försöker hålla koll på forumet och få det att funka efter bästa förmåga. Vi rensar spam, backar upp, rensar multiposter och håller undan diverse automatiska attacker på daglig basis. Ju större forumet blir, desto mer har vi att hålla efter / hålla reda på.Hoppas dessa svar rätar ut frågetecknen. God Söndag!
/ Jonas
Jag har sedan detta skrevs hunnit be om ursäkt och tagit bort mitt inlägg och även hunnit ta bort ursäkten i ett led att ta bort ALLA mina inlägg.
Men även funderat en del och kommit fram till att BV får vara för min del.
Varför denna reaktion?
Jo pga att vissa kommer undan med ideliga sura uppstötningar till inlägg men när jag nu försökte "skoja till det lite" så blev jag tydligt och klart missförstådd och tillrättavisad, så jag ber att få tack för mig!
Med vänlig hälsning, Reine
Har skickat in en slant ja' åxå, Tack för ett bra jobb !!
Vi tackar och bockar! Status uppdaterad. 
Boxerville » Babbel / offtopic » Öppen förfrågan
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.