Hej
Jag letar efter lite elgrejor till min typ3 1500S från -65 6-Volt
* tuta / signalhorn
* strålkastare, komplett eller bara insatsen
* dragreglage för lyset med potentiometer för instrumentbelysning (avstängt-parkering-hel/halv)
Bengt
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Elgrejor typ3 1500S - Strålkastare + Tuta 6-Volt + Reglage för lyset
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej
Jag letar efter lite elgrejor till min typ3 1500S från -65 6-Volt
* tuta / signalhorn
* strålkastare, komplett eller bara insatsen
* dragreglage för lyset med potentiometer för instrumentbelysning (avstängt-parkering-hel/halv)
Bengt
Är du ute efter ett original 6V signalhorn för typ3 så har jag ett som satt i min Notch innan 12V konverteringen.
/ P
PS. Jag lämnade in min knappsats till en firma som renoverade/lagade dimmerreglaget för instrumentbelysningen. Försökte först få tag på en ny knappsats men det verkar omöjligt, för mig iaf. 
helt kompletta strålkastare med allt har jag liggandes
S
jag borde ha reglagen för lyset också någonstans..ska ner o rota lite i källaren o se vad jag hittar..
S
kompletta strålkastare hittade jag ..både H4 o assymetriska men du ska väl ha för assymetriska lampor antar jag ?
..reglagen verkar det som om jag har i mitt andra garage..ska dit o titta i eftermiddag o se vad jag kan hitta
S
Hej
Är du ute efter ett original 6V signalhorn för typ3 så har jag ett som satt i min Notch innan 12V konverteringen.
/ P
PS. Jag lämnade in min knappsats till en firma som renoverade/lagade dimmerreglaget för instrumentbelysningen. Försökte först få tag på en ny knappsats men det verkar omöjligt, för mig iaf.
PeCe - tutan blir bra, jag skickar pm med adress. Nu är ju min vagn modern och mer Damvänlig, och har ingen gammal knappsats utan som det heter "2 knappar som reglerar allt". Den har alltså drag-reglage.

Notch63 - tackar, det är assymetriska som jag är ute efter. Jag har skickat pm med adress mm. Hittar du ett dragreglage så tar jag det också, det är ingen jättebrådska.
Bengt
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Elgrejor typ3 1500S - Strålkastare + Tuta 6-Volt + Reglage för lyset
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.