Tyskreggad Bay . Röd och vit E6 . Mellan Lund och Kungsbacka .
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld Carspotting 2012
Sidor Föregående 1 … 9 10 11 12 13 … 20 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tyskreggad Bay . Röd och vit E6 . Mellan Lund och Kungsbacka .
Högtak grå latebay "fikabussen". Spottad på Gotlandsfärjan till Gotland.
Såg en fin grön/vit splitbuss parkerad i Sala från tåget.
Ljusblå Ghia E20 strax söder om Mariestad
såg en jävla massa igår när jag skulle åka till borlänge från stockholm, mötte en svart bay med rött tak, en mintgrön callook bubbla sen körde vi om en gul och vit bay, trevligt, trevligt 
Såg en fin grön/vit splitbuss parkerad i Sala från tåget.
Tror det Holmas här på forumet . Den är riktigt fin den .
Mötte en ljusgrön split-pickis på E4'an norr om Ullånger idag och en ljusbrun oval i Överhörnäs. Ovalen dök sen upp på cruisingen i Ö-vik som var ikväll.
Det var jag som körde ljusbruna ovalen :=)
hoppas det inte var du som körde svarta bmwn på kvällen när vi var på väg hem....
hjulade förbi "civilpolisen" som hakade på, och la sig bakom mig. och min bil är inte direkt tyst i 100 knyck
varvid civilaren / trafipaxen la sig bakom mig ett bra tag...
sen kom de en bmw som hadde bråttom mitt i natten med ett halvljus fram och dundrade förbi i korsningen i överhörnäs i troligen 120 knyck
och de fick annat o tänka på.... såg dyrt ut när de med blinkande blåljus plockade in honom....
och lappen satt nog löst för den killen....
EW skrev:Mötte en ljusgrön split-pickis på E4'an norr om Ullånger idag och en ljusbrun oval i Överhörnäs. Ovalen dök sen upp på cruisingen i Ö-vik som var ikväll.
hoppas det inte var du som körde svarta bmwn på kvällen när vi var på väg hem....
hjulade förbi "civilpolisen" som hakade på, och la sig bakom mig. och min bil är inte direkt tyst i 100 knyckvarvid civilaren / trafipaxen la sig bakom mig ett bra tag...
sen kom de en bmw som hadde bråttom mitt i natten med ett halvljus fram och dundrade förbi i korsningen i överhörnäs i troligen 120 knyck
och de fick annat o tänka på.... såg dyrt ut när de med blinkande blåljus plockade in honom....och lappen satt nog löst för den killen....
Nä det var inte jag i bmw'n, jag mötte dig på dan innan cruisingen.
Du hade mer tur än du vet, om du "hjulade förbi civilpolisen i 100 knyck" Det är 80 hela vägen från Ö-vik till Överhörnäs... 
Fin röd/vit late bay med ett knippe cyklar där bak
Mötte den mellan sveg och orsa
Nu ska vi se. Mellan klintehamn och Visby en svart cab 70 talare även en vit latebay med högtak. Coop parkeringen i Visby en splittbuss blå/vit även en grön latebay. Mellan Visby och upp till Fårö en 10 tal sena 70 talare. även en herre som stog och meka i sitt garage med 2-3 bubblor på gården.
Den här fina 55/56:an? stod parkerad på Östgötagatan i Stockholm nu på förmiddagen.
Återigen slår E6:an till
denna gången runt Varberg/Falkenberg i norrgående riktning måndag em. Riktigt fräsch beige-aktig T2, såg ut som en camper.
Den här fina 55/56:an? stod parkerad på Östgötagatan i Stockholm nu på förmiddagen.
Såg den vid slussen igår också, riktigt fin 
Såg en fräsch -65 Porsche här i Malmö igår, jäklar vilket skönt ljud det var i den.
Såg en splitbubbla i Luleå häromdagen, en iögonfallande gul-rosa färg. Hann inte fora men den var snygg.... 
Ljusblå Ghia E20 strax söder om Mariestad
De var nog jag.. på väg en sväng till lidköping har jag för mej
Igår på Stortorget i Östersund, bland div. jänkarjärn och en lite vilsen Opel

Idag utanför H2M Racing i Östersund.

Såg en gråvit bay på släp straxt norr om Mariestad.
Såg väldigt bra ut det lilla jag hann se.. 
Typ3 kompis spotted @ Bilmetros personalparkering i Gävle, någon som känner sig träffad?

EW skrev:Mötte en ljusgrön split-pickis på E4'an norr om Ullånger idag och en ljusbrun oval i Överhörnäs. Ovalen dök sen upp på cruisingen i Ö-vik som var ikväll.
hjulade förbi "civilpolisen" som hakade på, och la sig bakom mig. och min bil är inte direkt tyst i 100 knyckvarvid civilaren / trafipaxen la sig bakom mig ett bra tag...
och de fick annat o tänka på.... såg dyrt ut när de med blinkande blåljus plockade in honom....och lappen satt nog löst för den killen....
Det betyder nog att den stackars killen i BMW:n får ta cykeln idag
.
Undrar hur hans min var när han räckte fram sitt körkort och konstapeln tar fram ett salt- och pepparkar. Sedan pepprade konstapeln körkort med salt och peppar och åt upp kortet på plats
.
Kryddiga körkort skall visst vara delikatess
Såg en böjruta(bay-buss) på Eriks Dahlbergsväg i Kalmar, förmodligen ute på en trevlig semestertripp.
Kom en liten karamell utanför affärn idag, så det blev en liten mini VW träff 
Såg en vad jag tror var en 3 vecks oval i går, vid Skanstull i Stockholm. Någon här på forumet kanske?
Tyvärr ingen bild men såg fin ut.
Såg denna på Motordagen i Borgvik idag, någon på forumet som äger den?
Sidor Föregående 1 … 9 10 11 12 13 … 20 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld Carspotting 2012
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.