kan jag montera ett nyare pedalställ... låt säga 68 på en 60 platta.?
idag så är ju pedalen gaspedalen monterad nere i golvet. men om man tar bort denna.
kanke det kan gå eller??
nån som vet om det går?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » nyare pedalställ på en 60 platta
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
idag så är ju pedalen gaspedalen monterad nere i golvet. men om man tar bort denna.
kanke det kan gå eller??
nån som vet om det går?
Alla folkor har stående pedalen och vill du ha hängande blir det lite trångt eftersom tanken sitter där huvudLinder mm skulle hamna. Sedan har du problemet med gas- och kopplingsvire som ska lösas.
Varför vill du ha andra pedaler?
Jo pedalstället från en -68 borde passa på en -60 underförutsättning att golvplåten är plan. Du får nog slipa bort gammla infästningen till gaspedalen.
Jag tänkte göra så när min gaspedal lossnade från plattan men det slutade med att jag svetsade istället..
Hej Svwerker, är det hängande pedaler i en -68:a bubbla? Bild på det, tack. 
kanke det kan gå eller??nån som vet om det går?
Jadå...Det går!
Hej Svwerker, är det hängande pedaler i en -68:a bubbla? Bild på det, tack.
Han skriver att pedalerna är monterade nere vid golvet och jag tolkade hans fråga som om han inte ville ha dem monterade vid golvet och då är det bara hängande pedaler som är alternativet eller har du något annat förslag? Bild på det tack!
En del lever ju i en värld där inget kan byggas om men det finns även de som vill bygga om allt, bara för att det går. Vi vet ju fortfarande inte vilken kategori Willy tillhör men han har ju fått svar oberoende av vilket.
Här får man svar även om man inte tillför något. Visst är forumet fantastiskt.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » nyare pedalställ på en 60 platta
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.