Vad har ni som kör riktigt låga bilar för avgassystem?
Min som är måttligt sänkt skrapar i flänsen till kollektorn när jag trycker till på gasen.
För ett par veckor sedan skulle jag backa ut från parkeringen där gatukontoret skurit upp asfalten för att titta på en kabel, skiten hakar i kanten och jag viker hela systemet in under bilen.
Har kollat på de systemen som csp säljer och det ända som skulle kunna funka höjdmässigt är deras Python system. Men det funkar inte plånboksmässigt just nu
Orginal men det tar i hela tiden (ibland så att växeln hoppar ur) men då är den låg, byter ofta och då är det bra att det inte kostar så mycket (sist kom jag 50m tills första bulan
), men vill man ha låg bil med bra flås i systemet och inte kan bygga eget så är det bara att plocka upp lädret, python funkar till låga bilar har jag sett 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Körde också med modifierat original tidigare och det funkade fint förutom att det stack ut lite för långt och såg konstigt ut, men nu är det iaf historia och jag har planer på att sätta ihop en "riktig" motor till vintern och då känns det vettigt att skaffa rätt system redan nu...
Alternativet hade väl varit att hitta ett bättre beg. "monza" och sätta dit ( alla som har ett till salu räcker upp en hand ) så att jag kan köra i sommar utan att lägga hela semesterkassan på ett avgassystem :-)
Det här ger maximalt med frigång och är billigt.
http://www.machine7.com/product.php?xPr … ;xSec=2765
GW.P
å snyggare än monza...
Frakten går på nästan lika mycket som systemet.
Jag köper nog ett Python från csp iaf...
Tack för tipsen!