Lyllo dig!
Jag var jättenära att trycka på "köpknappen" igårkväll hos csp.....
Men vad stoppade dig... 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 86 87 88 89 90 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Lyllo dig!
Jag var jättenära att trycka på "köpknappen" igårkväll hos csp.....
Men vad stoppade dig... 
Barndoor51 skrev:Lyllo dig!
Jag var jättenära att trycka på "köpknappen" igårkväll hos csp.....Men vad stoppade dig...
37000kr känndes lite omotiverat just nu... 
nizekustoms skrev:Barndoor51 skrev:Lyllo dig!
Jag var jättenära att trycka på "köpknappen" igårkväll hos csp.....Men vad stoppade dig...
37000kr känndes lite omotiverat just nu...
Ja då plockade du ihop en hel del antar jag. Men Euron bara sjunker så snart är det kanske bara 30000 :-
Ni som mailar o pm:ar mej o får konstiga svar ska veta att min dator krascha i måndags o min mobil riktigt suger när det gäller att surfa...släng iväg ett vanligt sms istället på 070sex98978tre.
Jag var och klappade bubblan och bussen igår 
Jag var och klappade bubblan och bussen igår
Bild på bussen
Fredde skrev:Jag var och klappade bubblan och bussen igår
Bild på bussen
Jag hade tankat upp en bild, men den kom tydligen inte med.
När jag prövar att tanka upp den nu igen, då visar "skapa och posta ditt svar-rutan" samma bild 2 gånger.
Någon som vet vad jag gör för fel?
Då gör jag ett nytt försök 
Ja gå in på dit första försök tryck på redigera och ta bort den bild du inte vill ha och klicka på skicka svar när man lägger in bilder från datorn så måste man in och klicka på Skicka svar
Ja gå in på dit första försök tryck på redigera och ta bort den bild du inte vill ha och klicka på skicka svar när man lägger in bilder från datorn så måste man in och klicka på Skicka svar
Tack Johan för manualen, nu lyckades jag
. Jag tryckte på "skicka svar" innan med, men något fel gjorde eftersom det inte funkade.
Jag tog ett kort på bubblan också 
Ska strax åka ner till Hoburgen med mormor och syrran och äta lite!
Skönt med lite ledighet 
Johan W skrev:Ja gå in på dit första försök tryck på redigera och ta bort den bild du inte vill ha och klicka på skicka svar när man lägger in bilder från datorn så måste man in och klicka på Skicka svar
Tack Johan för manualen, nu lyckades jag
. Jag tryckte på "skicka svar" innan med, men något fel gjorde eftersom det inte funkade.
Jag tog ett kort på bubblan också
Jo men 2 ggr och så får du minska bilderna med 25% så vi slipper klicka 
Blivit utsatt för terrordåd, någon ond person hade tömt min tank och uppe på Söderåsen dog bussen
fan fan fan! skall lufta min bromsar ( dragit ny ledningar ny huvudbromscylinder ) börjar få upp tryck då smäller det till och flödar bromsvätska från ena framdäcket! fan fanfan
Inser att när man suttit och småfluktat på alla andras fina bussar, vill man ha en egen. Splitt, bay spelar ingen roll men jag är tyvärr inte en kille med guldbyxor utan detta kommer nog förbli en dröm dock...... suck. Nisse din buss är grym! Byter den anyday mot min bubbla 
Har tillsammans med Brorsan och Farsan tömt det uthus som kommer att bli min framtida bostad,
våra två arbetsbilar har gått skytteltrafik till sopstationen och gjorde jobbet både lättare och roligare.

Sitter på tåget till Borlänge 
Sitter på tåget till Borlänge
Du kommer inte bli besviken lycka till med hemfärden 
Förbereder oss för Halmstad luftkuhlers Sommarträff som startar kl 11.00 idag.
Hedersgäst är inbjuden, trots fel riktnummer
Ska bli mkt trevligt detta.
Bilder kommer!
Förbereder oss för Halmstad luftkuhlers Sommarträff som startar kl 11.00 idag.
Hedersgäst är inbjuden, trots fel riktnummer![]()
Ska bli mkt trevligt detta.Bilder kommer!
göran då kan ni ju komma till cruising kväll vid halmstad arena vid 6 tiden , info fanns på ( ja jag vet ) FB
själv blir det passaten dit 
rs68 skrev:Sitter på tåget till Borlänge
Du kommer inte bli besviken lycka till med hemfärden
Tackar 
Nyss skrivit världens novell med tillhörande bilder och skickat till en BD-fantast!
Nu är det bara att vänta ut alla galna fruntimmer i rummet bredvid som har planering inför möhippan... 
Nyss skrivit världens novell med tillhörande bilder och skickat till en BD-fantast!
![]()
Nu är det bara att vänta ut alla galna fruntimmer i rummet bredvid som har planering inför möhippan...
Tack för god läsning och en bildkavalkad som gör att man sover gott
Och nu kom jag av mig alldeles med uppdateringen av vad som hände med 50an i helgen.....så nu får alla vänta tills imorrn 
Har tillsammans med Brorsan och Farsan tömt det uthus som kommer att bli min framtida bostad,
Say what?
Macke skrev:Har tillsammans med Brorsan och Farsan tömt det uthus som kommer att bli min framtida bostad,
Say what?
Jag kan förklara på Onsdag....
Kul att det blir av Macke, grattis till "nya" lyan! 
Sidor Föregående 1 … 86 87 88 89 90 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.