1

Äntligen ska jag besikta bilen efter några veckor på pallbockar (hoppas det går vägen). Den har stått still sen -08 så har bytt bromsar, servat å smörjt upp det mesta. Fått hjälp med elen som var kaos och lite almänna småtips å hjälp av nya trevliga människor jag mött tack vare bilen.
Just nu är jag ganska pank men kommer sätta en allt mer Efterblivenprägel på bilen med tiden.

Å en liten bild på min första bubbla ICQ/ab  (Fått låna hjulen för mina går nog inte igenom bes)
http://forumbilder.se/images/bc201280934PMadab.jpg

2

Ball bubbla & lycka till imonn då ! ICQ/ab

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

3

Lycka till ICQ/ab

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

4

Va bra tuff den där ICQ/ab hoppas de går bättre för dig än för mig ICQ/ab kom inte ens dit med min då den inte vela som jag ICQ/ae

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

Instagram: bob.turri

5

Bah! Med en kilometer kvar till jobbet gav kopplingen upp, troligtvis vajern som gick av ICQ/ad
Hoppas jag hinner få en ny vajer innan helgen så jag kan boka ny bes.tid. Hon fick stå under ett träd på bygget å skämmas, jag som gett henne så mkt kärlek sista veckorna ICQ/ag

6

riktigt skönt stuk på bilen  ICQ/ab

Glücklich, aber pleite!

7

en lite projekttråd så vi får se före/efter och vad som har gjorts?

Glücklich, aber pleite!

8 Senaste redigerad av TheEfterbliven (2012-07-23 17:05:23)

toon skrev:

en lite projekttråd så vi får se före/efter och vad som har gjorts?

Nja mest osynliga saker som gjorts. Det som e snyggast just nu är motorn efter en grundlig rengöring å målat alla fläktkåpor, passade på att göra det när jag tog ur motorn för packningsbyte till oljekylaren. Optimerade kylningen lite med ICQ/ab

Men nu är den besiktad idag iaf!! Dock med ett par punkter som måste åtgärdas. 1. Bromsslangarna aningens för långa så de tog i hjulen vid fullt rattutslag. 2. Strålkastarinställning felaktig, muttern på baksidan till ställskruven gick runt så gick inte justera på plats.
Känns rätt bra ändå ICQ/ag

Dock va inte besgubben så nöjd, domkraften gick inte under på lyften så han fick krångla lite med det. Sen fanns det inte en chans att åka på bromsrullarna, så det blev en tur studsandes runt huset å testa bromsarna.
-Helvete va stum den är sa han.
-Ja det e tur att det är bra fjädring i stolarna sa jag ICQ/ag