Är det någon som ska till Spiken på tisdag?
Oval-55 (släktbilen)
Splittbuss -64 dubbeldörr 11w
BMW 320D Touring M-Sport XDrive -21
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » veteranbilsträff spiken 3 juli (Lidköping)
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Är det någon som ska till Spiken på tisdag?
Ev så ska jag ta en sväng dit.
Om det inte regnar så åker jag!
Ja det, vore kanske inte så dumt, i så fall kan vi väl ses i Lidköping innan och köra gemensamt ut.
Stod tyvärr inte så mycket info på hemsidan om när det börjar mer än att de drar igång de gamla motorerna kl 18.00 varje tisdag kväll i sommar. Men träffen bör ju börja något i den tiden med.
Vet tyvärr inte riktigt än när jag kan åka då jag ska till karlskoga på dan imorgon, bör dock vara hemma till kl 17 igen. så man kanske kan vara i lidköping vid halv 6 tiden. Det beror ju dock oxå på vädret.
Men jag kan nås på 0730-399744 om det är något. Samt att jag skriver väl något här oxå imorgon när jag vet mer!
Ja det, vore kanske inte så dumt, i så fall kan vi väl ses i Lidköping innan och köra gemensamt ut.
Ja det vore trevligt!
Fast vet inte om ja hinner till Lidköping i tid bara, vilken tid ca är lagom för en samling?
Förra året tror jag vi träffades vi 18.00 och kom iväg en halvtimme(?) senare. Delvis beroende på att "någon" glömt något...
I vilket fall som helst så var det lite för sent, platserna vi fick var ju inte så bra.
Ska vi ses 17.30 för de som hinner? Samma plats som sist, Läckögrillen.
Jävel! Sitter på kreta och försmäktar i värmen
Så jag kan tyvärr inte komma 
Förra året tror jag vi träffades vi 18.00 och kom iväg en halvtimme(?) senare. Delvis beroende på att "någon" glömt något...
![]()
I vilket fall som helst så var det lite för sent, platserna vi fick var ju inte så bra.Ska vi ses 17.30 för de som hinner? Samma plats som sist, Läckögrillen.
Jag kommer, ses halv 6!
Hade varit kul men idag blir det en sväng till Fröjered utanför Tidaholm för att kolla in moppeträffen där.
Hej
Jag, vi, satsar också på att vara där halv sex.
Hej! Vi kommer också 
Tusan också, det var 17 vi träffades förra året, fast nu är det ju bestämt att vi ska ses 17.30.
Vi ses om ett par timmar!
Jag kommer också men jag vet inte om jag hinner till 1730
Mycket trevligt att träffa er igen, hoppas vi kan få till någon mer liten träff i sommar.
Håller med! Det var en ovanligt fin kväll för att vara sommaren 2012... Vi var fem VW som träffades vid Läckögrillen och åkte i samlad tropp ut till Spiken, där vi också hittade ytterligare fem kollegor. Resten var en allsköns blandning av båtar, Amphicars och jänkeskepp
och så en hel del annat kul att titta på också.
Gusten leder, följd av Berg med fel baklucka, Håkansson med rätt baklucka och Nizekustoms. Varför slösa färgfilm när alla är i gråskala?
Sist åker jag med min orange fyrbåk från 70-talet!
Denna hade åkt ända från Isle of Man som jag fattade det enbart för träffen. Eller inte... I vilket fall som helst så snackar vi patina a´la original och herren som ägde den såg minst lika patinerad ut som bilen.
Ja det var ju en riktig kanonkväll varmt o gött och en massa bilar 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » veteranbilsträff spiken 3 juli (Lidköping)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.