1

Nån som vet hur tången ser ut som man anv när man tex skall ta loss karosslister utan att skada dom o var finns denna tång?

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!

2

Kan man inte använda ett s.k. "fiskben" - ungefär som en smörkniv i hållbar plast (om du fattar vinken) Default/hmm Eftersom plasten är flexibel skonar du både list och kaross...

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

3

du söker en tång som har 3 platta delar. finns som orginalverktyg hos din vw handlare . kan fixa ett vasnr när jag är på jobbet på måndag. annars brukar vi använda plast/nylonkil.

förvånandsvärt billigt med orginal vwverktyg ibland kan jag säga. konstigt att vi inte säljer mer sådana över disk.
priser som biltema på mycket

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh

4

Vore toppen !  Larsson ICQ/ag

5

Va Anders,får du vara vaken den här tiden? ICQ/ae

6

Patrik B. skrev:

Va Anders,får du vara vaken den här tiden? ICQ/ae

Förkyld,ledvärk,muskelvärk m,m gör att jag ÄR vaken ICQ/ac  ICQ/ac

7

larsson skrev:

du söker en tång som har 3 platta delar. finns som orginalverktyg hos din vw handlare . kan fixa ett vasnr när jag är på jobbet på måndag. annars brukar vi använda plast/nylonkil.

förvånandsvärt billigt med orginal vwverktyg ibland kan jag säga. konstigt att vi inte säljer mer sådana över disk.
priser som biltema på mycket

låter intressant ju!

finns det verktyg som passar våra veteraner att köpa? vore kul att se några exempel med priser, antar att de inte finns en katalog i bilhallen?

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

8

ja mycket passar från nya bilarna till våra gamla

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh