vi tänker följa upp vår trevliga fikakväll på Nitas den 6/6' med att köra en grillkväll i Råbäcks hamn på Kinnekulle fredagen den 29/6. Det ska nog gå att tälta och det finns en toa. Nicko tänker köra vidare mot träffen i Motala på lördagen så häng på dit. OM det mot all förmodan skulle vara skyfall så kanske vi får ta en annan dag ....men det blir givetvis fint väder så vi hoppas att ni som var med sist och flera hänger på.
Ja jag kommer som sagt... Kör direkt till Motalaträffen på Lördagen.
Synd att man jobbar fredagkväll och total omöjligt att få ledigt nu före semestern
. Får hoppas på god uppslutning och en fortsättning.
Attans jag är redan bortbjuden på en grillning den fredagen 
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(
Hade bilen funkat så hade vi nog kommit men så är det tyvärr inte 
Gusten vi kommer 
Jag vill inspirera flera med en bild, jag och Märta var nere i Råbäcks hamn igår och tog en camping nära hemmet och med bra väder är det så här fint.
Ser lovande ut om vädret är så 
ser trevligt ut i solnedgången
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(
10 2012-06-28 18:36:35 Senaste redigerad av gusten (2012-06-28 18:45:28)
Hej
Jag glömde visst skriva vilken tid vi siktar på, men vi tänkte vara på plats vid sextiden, ni behöver inte ta med grillar och grillkol, grill finns och grillkol fixar jag. Vad gäller vägen dit så tror jag ni fixar det enklast med nätet, och den sista biten finns det en skylt "Råbäcks hamn" om det är problem att hitta ring 0730-864759. Hoppas nu att vädrets makter är med oss, så att det blir en kväll som denna.
vwi ses i morrn