Nån som ha fler bilder på sänkt bak, 2 yttre hack och även vilken däck dimenssion?
Är det någon som har koll påhur markeringen på torsionsstaven sitter original? De är ju märkta med L resp R samt en prick.. Vore trevligt om nån visste i vilket klockslag pricken sitter.
Jag har precis fått loss mina stavar, det skiljde 1cm i höjd så jag vill göra om det från början, få en bra höjd och lika på båda sidor.
Nja den pricken har jag inte sett därimot gör jag alltid två körnslag på dom jag river så jag vet vart dom satt.
Vet du vart den satt så sätter du bara den yttre på -2och inre på +2 så har du höjt den 11mm
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
okej.. Det är ju bokstav för vilken sida, sen mittemot är det en rund grop.. hade ju varit fint om det varit markering position och sen något att rikta in den mot..
Gjorde markeringar för hur de satt, men det kändes meningslösa eftersom det varit nån där och grejat innan mig.. Jag lyckades iaf få loss både svärd och stavar.. Höll på i timmetal idag och när jag fick ihop allt skiljer det ändå nästan 1cm.. börjar nästa tro att mina skärmar sitter olika.. För de satt fan exakt likadant vid montering.. En till anledning att ta ur alltihop var att jag ändå tänkte ändra höjden på båda sidor inför kommande 205/60 däck. Då vill man veta att sakerna går att få loss.
Vid nästa tillfälle ska jag hittade några andra punkter att mäta på när den står på marken. Då vet jag ju om den verkligen står olika eller om skärmarna skiljer så mkt. Annars vetefaen vad det kan va.