1

Jag sålde ett projekt till Västerås runt 98-99 (tror jag) och jag har aldrig varken sett eller hört talas om det blev något va det.

Det var en ovalruta med flipp som stog på en -68 automatplatta och han som köpte den kallades för Turbo-Johan.

Någon som vet något om den?

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

2

Honom har man inte sett på många år  Default/hmm
Jag tror att Skans kan ha koll på vad som hände med den

72a Typ3 Fastback 2625cc turbo
90a T3 Doka oturbo
68a Typ1 Autostick 1600cc sugturbo aka"Slo'white"
73a Typ3 Fastback "Coldballs" turbo
64a Typ1 2110cc turbo

3

Kollar med honom.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

4

Om du har registreringsnumret, alltså om du kommer ihåg det eller så, skicka då till transportstyrelsen och fråga om du kan få vilka som ägt bilen, dock kan dom bara ge ut från 1995 eller liknande. Men om han köpte den runt 98-99 så bör det inte va nå problem.

5

Om jag hade haft regnumret hade jag inte behövt efterlysa den.  ICQ/ab

Ali G

6

Skans hade ingen koll på vad som hänt med den.

7

OK.

Ali G

8

Vad var det för färg/färger mm på den. Nåt kännetecken? Nån borde ju ha sett till den kan man ju tycka. ICQ/ab

Mera känd som jb...

9

Det var ett projekt som inte kommit så långt. I princip tom kaross, förmodligen -57, med en lös flippfront och helt uppkapad bak plus en tom automatplatta från -68. Satt något som skulle föreställa bur i den.

Ali G

10

Träffade Johan idag, han hade den kvar. Han klappade om den så sent som igår :-)

11

Det var som fan.  ICQ/ab
Vad ska han göra med den?

Ali G