1

Nybesiktigad ua anm sista april, 1500 från 68 ombyggd till 12v, framvagn med dubbla sänkningssatser, Sprintstarkopior med nya däck. Jobb finns men fullt körbar bil. Dekalerna på dörrarna är borttagna. Säljes endast pga extra utgifter vid vattenskada i köket, prutar inte! Pris 25000 eller högre bud. [email protected]

Post's attachments

58an.jpg, 105.31 kb, 648 x 486
58an.jpg 105.31 kb, 264 downloads since 2012-05-18 

Panamabeige typ1 -65, Röd/vit Chevrolet Belair 1956
+ många Toyotor

2 Senaste redigerad av JockeL U-a (2012-05-18 19:09:23)

Nä va fan!!! Sälj en "tåjåta" istället Default/hmm

Den som somnar med kliande stjärt
Kommer  vakna med orena fingrar

3

Vi får väl se vad som händer först, har två sådana står inne på firman för försäljning också. Det har ju råkat bli så otroligt mycket bilar helt plötsligt. Har för närvarande sex stycken i trafik :-)

+ många Toyotor

4

Hade man haft pengar så! Lycka till med försäljningen. Bör verkligen inte vara svårt med det priset!

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

5

Har du nå fler bilder så får du gärna maila några till mig. [email protected]

Henke från Heby
*VW kombi -63*

6

Finns bilen kvar eller är den såld?

7

Den finns kvar, dock är köket reparerat nu utan att kostnaden blev alltför hög så det är inte lika aktuellt längre. Men å andra sidan vore det kanske skönt att bli av med en av alla leksaker, det är ju trots allt inte så lätt att leka med alla samtidigt. Men har jag den kvar i slutet av veckan får den väl transportera mig till Bugrun iaf :-)

+ många Toyotor

8

Är intresserad om den finns  kan komma och kolla mvh kristian

9

hejsan! mailade dej men sen såg registrerade jag mej, så nu kan jagfråga här som redan en annan gjort idag med. ska du sälja den? är intresserad om så..hör gärna av dej, har skrivit till en till.//mvh

10 Senaste redigerad av Löberg (2012-06-12 16:15:33)

Jodå, den finns kvar. Kommer någon och vill köpa den är den fortfarande till salu men jag tänker inte göra några kraftansträngningar då jag nog egentligen inte vill, men ändå.... Det är inte så lätt att välja vilka saker man skall spara när man väl har börjat rensa!

+ många Toyotor

11

F-låt att jag framstår som svårt retarded.....ikväll fann jag ditt mail med bilder i skräppostkorgen......ska ta mig en syn på dem nu....i'll be back ICQ/af

Typ1 61:a röda lilla vWiola

12

Då var 58:an såld, vinkade nyss farväl till Kristian och Jessica som hade långt att köra hem. Hoppas resan gick bra trots att bilen är gammal.

+ många Toyotor

13

resan gick bra ska på nostalgiträff nu hälsningar jessica  kristian