2,101

Grillar 90 kycklingfiléer... Det blir kalas ikväll.

utan vw just nu... :-(

2,102

Jobbar. ICQ/am

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

2,103

Tobias skrev:

Grillar 90 kycklingfiléer... Det blir kalas ikväll.

Lite lättare tilltugg har jag hört.
Ölen är öppnad så jag är laddad inför kvällen

2,104

sewe66 skrev:

Jobbar. ICQ/am

Jobb-jobbat färdigt för idag.    ICQ/ab

Nu rengöra badtunnan och fylla densamma för att sen värma upp den medans man "jobbar" hemma.  ICQ/ag

Att leva på en Ö är att aldrig ha ryggen riktigt fri.

2,105

iZac skrev:
sewe66 skrev:

Jobbar. ICQ/am

Jobb-jobbat färdigt för idag.    ICQ/ab

Nu rengöra badtunnan och fylla densamma för att sen värma upp den medans man "jobbar" hemma.  ICQ/ag

Jobbar vidare.

2,106

Jobbar hårt, sitter i en bil o vaktar byggnadsarbetare så att de inte blir barbeque-ade i närheten av nån kontaktledning, i 6 dagar i sträck. 06.30-19.00 + nattskiftet mån -> tis 01.00-05.00....lär vara något schleedeeen i knoppen på tisdag kväll.

Men jag är ledig imorron...då ska det sovas.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2,107

25hpman skrev:

Jobbar hårt, sitter i en bil o vaktar byggnadsarbetare så att de inte blir barbeque-ade i närheten av nån kontaktledning, i 6 dagar i sträck. 06.30-19.00 + nattskiftet mån -> tis 01.00-05.00....lär vara något schleedeeen i knoppen på tisdag kväll.

Men jag är ledig imorron...då ska det sovas.

Såg att du skulle upp så jag ringde i Onsdags, men "Nummret kan inte nås för nävarande" svarade Default/hmm
Tänkte bjuda in dig till vår fikaträff då,men förstod att du var i nån Bottniabanetunnel  ICQ/ab

2,108

Nej, det blev kontra-order när jag kört några mil, så jag fick omgruppera till Sumpan i Stockholm. Inte mej emot...jag är allergisk mot norra Sweden.  ICQ/ae

Mitt gamla 0722 nummer är dött. Nu är det det ännu äldre 0706-989783 som kommit tillbaka igen.

2,109 Senaste redigerad av Patrik B. (2012-06-16 17:07:36)

0722 var det nummer som jag fick av Lappresidenten  ICQ/an
Det finns medicin mot norra Sverige sjukan,den gör att du kan slappna av o vara dig själv en stund   ICQ/ad
Välkommen en annan gång.

2,110

Patrik B. skrev:

Det finns medicin mot norra Sverige sjukan,den gör att du kan slappna av o vara dig själv en stund   ICQ/ad
Välkommen en annan gång.

Inget tjafs, inga konstigheter, Det är norrland det ICQ/ad

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!

2,111

Norrlands Guld  ICQ/ag

2,112

Patrik B. skrev:

Välkommen en annan gång.

Det kommer nog att ske ändå senare i sommar, så då har man ju något att se fram emot på en sådan gudsförgäten plats, där myggorna sägs vara stora som mjölkpallar o de sticker inte, de tar en rejäl tugga istället.  ICQ/ad

Jag har ju fått ett tips som både handlar om en mycket gammal vw och Övik...som bara måste kollas upp.

2,113 Senaste redigerad av MickeW (2012-06-16 18:54:51)

Fick nys om en -70:a dubbelhytt i Gällivare som visade sig vara en -77:a.  Avställd redan 1989. Så otroligt fin i karossen så den var välkommen ändå.

Det är faktiskt ganska snyggt med lite lagom matt och avskavt.

Post's attachments

DSCN4285.JPG, 192.29 kb, 1024 x 768
DSCN4285.JPG 192.29 kb, 152 downloads since 2012-06-16 

DSCN4291.JPG, 163.79 kb, 1024 x 768
DSCN4291.JPG 163.79 kb, 149 downloads since 2012-06-16 

[

2,114

Gottar mig inför veckan som ska komma..väntar en o annan suprice tror jag.....och åt att min belgiske vän kom förbi idag med stålarna för -78 baybussen.....GÖTT ICQ/ae  Default/lol

Typ1 61:a röda lilla vWiola

2,115

väntar på att Shell ska öppna så jag kan hämta släpet sedan åker jag för att hämta min första Splittbussen.

utan vw just nu... :-(

2,116

Tobias skrev:

väntar på att Shell ska öppna så jag kan hämta släpet sedan åker jag för att hämta min första Splittbussen.

Och givetvis blir det bilder!!?? ICQ/ad eller??

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

2,117

Tobias skrev:

Vi väntar på första bilderna....... ICQ/ag

Typ1 61:a röda lilla vWiola

2,118

Hade tänkt att se Dragrace i Tierp, men det regnar ju fortfarande...  ICQ/ac

2,119

Plockat ur musikinstrument ifrån hyrsläpet , efter gårdagens spelning för bröllopsparet Benne.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

2,120

kisavw skrev:

Plockat ur musikinstrument ifrån hyrsläpet , efter gårdagens spelning för bröllopsparet Benne.

kör du inte det i bussen ? ICQ/ad

får gratulera jonas å fru !  ( om han läser här.. ICQ/ad  )

2,121

vwfreak skrev:
kisavw skrev:

kör du inte det i bussen ? ICQ/ad

får gratulera jonas å fru !  ( om han läser här.. ICQ/ad  )

Nej då hade vi inte kunnat åkt alla tillsammans.
Ja ett stort grattis!

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

2,122

Försöker att hålla ögonen öppna efter bröllopet igår Default/hmm  trevligt var det........  och sent.....

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

2,123

Efter en lång och hård helg med studenten och bal så har man idag kollat lite på projektet som jag fick i studentpresent!  ICQ/ag  Så nu sitter man och hoppas att resten av kvällen blir lugn och skön!

2,124

Somnade på soffan i tre timmar och är nu skitpigg ICQ/an

2,125

Är bakis efter fyrtioårsfest igår. Allmänt uttråkad, kollar detta forum och ett spanskdubbat Food Tech. Har haft roligare...  ICQ/ae