första inlägget är uppdaterat med bilder 
Ta vara på rätt del ....
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » bugRun 2012 bilder....
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
tack! trevliga bilder.. blev glad att barndooren står vågrätt.. 
Jag var ganska lat med kameran, men några bilder blev det iaf.
Hemfärden bjöd på mer än vad vi förväntat oss.
http://ekuriren.se/nyheter/strangnas/1. … g-pa-55-an
Ja jäklar du! Fyll Leffe!! Han fick åka polisbil hem
Tack o lov för det. Tur den fan inte mötte nån när han for tvärs över vägen.
Blev ett par bilder... Och en del filmning 

Vi åkte förbi olycksplatsen. Shit att den låg på sidan!

WTF; var det nesten bare rat looks på BR i år?
Gjorde en kort sammanfattning i en film
http://www.youtube.com/watch?v=-hIVO8k_ … ature=plcp
Så det va du som kom och filmade. Jag och en polare vid 13.18
Gjorde en kort sammanfattning i en film
http://www.youtube.com/watch?v=-hIVO8k_ … ature=plcp
Bra liten film! Den snygge killen som syns i röd jacka mellan 6:05-6:12 är jag
och min snygga bil syns 7:18 
Tyckte inte filmen va nåt vidare! du lyckades undvika min buss med några cm flera gånger 
Kul att ni kände igen er
jag försökte undvika "copy right" därför har jag valt mer udda musik
vwestin vad hade du för buss? 
WTF; var det nesten bare rat looks på BR i år?
Mestadels rat och en jävla massa vattenskadat 
En mango -65 men den verkar inte ha fastnat på en enda bild
Måste hitta på nåt radikalt till nästa år 
Bra liten film och med detta filmbevis bekräftades ryktet att träffen sög stort.
En mango -65 men den verkar inte ha fastnat på en enda bild
Måste hitta på nåt radikalt till nästa år
kolla länken i inlägg 25, där finns det många fina bilder och på din buss!
Man kanske skulle öppna ögonen innan man börjar gnälla 
8.24 OCH 9.24 i filmen var extra bra.
Tycker jag.
Klart det blir tunt med bilar om det väller ned regn i de volymer som kom i helgen.
Bra liten film och med detta filmbevis bekräftades ryktet att träffen sög stort.
Tycker jag inte, hade i princip lika roligt som tidigare, visst lite mycket vatten i dubbelbemärkelse men det undviker man så gott det går, hänger lite på vilka man hänger med 
14:07 i filmen gilla jag :-)
Tyckte BR var skitbra iår med , mitt 16:e på raken !
Ni som gnäller över att den vattenkylda delen tar för stor plats, försök få med er fler av kompisar med luftkylt istället då!
Själv åkte jag Golf dit i år och ser inget fel i det! :-) Det jag däremt kan se lite fel i är allt råsuperi och svineri. Ett par öl är väl inget, men när man åker dit bara för att festa, ja då är det fel tycker jag.
Just det ja, det här var ju en bildtråd!
Detta ekipage hade jag gärna campat i!
Vet inte hur det ser ut nu men för några år sedan fanns det folk som bara åkte dit för fetsen. De hade inget VW-intresse.
Micke Aktö skrev:Bra liten film och med detta filmbevis bekräftades ryktet att träffen sög stort.
Tycker jag inte, hade i princip lika roligt som tidigare, visst lite mycket vatten i dubbelbemärkelse men det undviker man så gott det går, hänger lite på vilka man hänger med
Det blir en till buss på eran campingplats nästa år, lessnade rejält på partycampingen nu i år....!
Micke Aktö skrev:Bra liten film och med detta filmbevis bekräftades ryktet att träffen sög stort.
lätt att sitta hemma och gnälla på en träff som blir bra när man träffar likasinnade... att man sitter hemma istället för att göra träffen till en folkaträff är ju kasst! kommer man inte dit och gör träffen till en folkaträff ska man fan inte klaga heller!! kommer inga folkamänniskor så blir det ju naturligtvis ingen folkaträff!? släpp datorn och masa er dit!! jag hade trevligt ...
jösses, det såg magert ut med bilar i filmen som var länkad. På bilderna ser man ju framförallt den bil som är på bilden, men filmen visar ju lite mer... trist att träffen verkar "vattnas ur"...
nu bedömer jag ju bara vad jag sett på bilderna, men stämmer det att fina originalare är sällsynta numera?
sen verkar ju endel seriösa som kör på strippen dyka upp...
frågan är om de orkar hålla i hela mantorp och erbjuda stripkörning om deltagarantalet sviker, men kanske fylls på med folk som vill festa och kolla på stipkörning, det är väl OK det också...
Att dela upp en träffi 3 delar urholkar ju så klart 
Bugrun classic lärju dra alla fina orginalare skulle jag gissa på ...
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » bugRun 2012 bilder....
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.