1 Senaste redigerad av Demian (2011-03-11 23:27:08)

Jag har ett Klassic Fab (Gerson) lastrumsgolv till splitbuss med lastdörrarna på vänster sida.

Det är den enda tillverkaren som tillverkar golv med dörrarna på vänstersidan. Det finns heller ingen återförsäljare i Sverige på sådana golv. Närmast är nog att ta dom från Tyskland.

Riktigt tjock och bra plåt.

Det passar även i barndoor, fast då är det några pressningar som inte stämmer.

Jag tar tysklandpriset för mitt golv.
Du slipper du dyr frakt och några månaders väntetid om du köper mitt.

Det går ju att köpa billigare golv som har lastrumsdörrarna på högersidan och bygga om dom, så dom får dörrarna på vänstersidan. De kostar runt 4000:- Men de golven har ganska tunn plåt och de som jag känner som byggt om dom, skulle aldrig lägga tiden på det igen, då det finns rätt golv att köpa.

Nu har jag inga fler argument ICQ/ab

Mitt golv kostar 5500:-

Ingen prutmån i dagsläget.

Jag åker runt en del i Sverige, så jag kan ev leverera det beroende vart du bor.

070-33 93 496

2

just det jag behöver demian....fan också!!!! ICQ/ag  ICQ/ag  ICQ/ad

3

Ja, det är bara att handla ICQ/ad

Jag kan nog leverera det åt dig också.

4

Ett sånt här skulle jag behöva till min 62a men det är inte riktigt läge att dra igång med renoveringen ännu och det känns synd att lägga goa tysingar på den buss som inte rullar, när man har två andra som ständigt kräver nya delar. Blir du inte av med golvet Demian, kan jag förbarma mig över det, men får du till en smidig affär med ngn annan kommer jag inte gråta blod över det!

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

5

-Kee, Det är bara att hugga det.

Jag kan nog leverera det till Stockholm.

6

Se där...var det inte någon som hade ett behov?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

7

Ja Mr D, har du det kvar? Jag är intresserad, men har inte pengarna för närvarande.

8

Golvet köpte Dennis från Ockelbo.

Det kommer att hamna i en cool -56:a.

9

Ahh najs! Skönt, då slapp man fundera på det! ICQ/ab