Tråkigt att det inte finns nya att köpa.
Då får det bli adaptrar i nylon om nu det inte går att använda en Volvo 240 behållare.
Det går väl lite långsammare än planerat, det här... men det är mkt på jobbet och jag väntar fortfarande på paket från England med lite grejer som behövs för det mekaniska färdigställandet av fordonet. Har kommit en bit iaf:
Notchade svärden samt skar bort presskanten i rambenens nederkant
Franke smackade dit den sista sänksatsen vilken fick svetsas dit på plats (fick en felaktig sänksats från UK så jag sänkte pickisen med bara en sänksats på plats. Nu sitter dock bägge där de ska. Tack Franke!) Monterade även nya navkapsel-clips samt letade upp 4 st navkapslar med rätt patina. Nästa steg blir att göra klart bromsarna samt montera stötdämpare. Jag kör på ganska stora däck, men jag är riktigt nöjd med stuket - det ska ju vara en brukspickis som man ska kunna last hårt samt köra över stock och sten. 
Under pågående garagearbete dök den här individen upp och ville sälja på mig en "...skitfin 940 Turbo. Står i Tumba just nu men ge mig handpenningen så kommer jag upp med bilen under veckan. Jag skickar in papperen". Och jag som alltid velat ha en 940! Ibland har man tur.
Hahahaha 
Snygg kille!!!
Har han tagit ledigt från mythbusters? 
Tråkigt att det inte finns nya att köpa.
Då får det bli adaptrar i nylon om nu det inte går att använda en Volvo 240 behållare.
Då får jag väl bidra med lite info. "De går att köpa nya från Brasilien" CSP har tagit hem någon på prov, men om den var rätt vet jag inte.
Intressant! CSP Sverige eller Deutschland? Du har deg på kontot Tomas. Tack igen! 
Eh, jaha...tackar. Det var csp.se det.
Annars har jag en beg på hyllan.
Wtf? ÄR det GustaF? Har han låtit "lockarna" falla? 
Ser bra ut Jonas.
Fälgarna gjorde sig bra med navkapslar.
Wtf? ÄR det GustaF? Har han låtit "lockarna" falla?
Nejdå verkligen inte.
Gustaf med mustasch ser mer ut så här.

Besiktning i antågande! 
Lycka till!
Tackar! 
Besiktning i antågande!
Lycka till. Hoppas du får en bättre besiktningsman än mig. Jag ser ju klart att dina trösklar är för rostiga för krocksäkerheten... 
Besiktad med några 2:or på rosten. Faen också. Men det är väl bara att gilla läget.
Bilder kommer snart på åket.
Som sagt, besiktad med några 2:or... men likfan besiktad!
Inte guds vackraste kreation kanske, men hon lastar närmare ett ton...!

Grattis!
Snygg!
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
I dig it! Särskilt lyxdetaljerna 
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
... men hon lastar närmare ett ton...!
Även efter sänkningen? Får, ja. Men tål??
1600 TL -67 * Caravelle C -85 * Caravelle C -89
Fy fasen vad denna är grym. Jag plockar av hatten och bugar
Inte fel heller med last kapaciteten, 305 st longboard får du slänga på utan överlass. :-)
Enkelhytt bay 1973:a
Coolt Jonas !
Vad var det för rost tvåor då ? Och ett råd, måla det svarta på trösklarna blått, det blir så mycket bättre.. 
Galet fin!
Instämmer, snyggt!
Najs, snyggt jobbat, blev helt perfekt, 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?pid=53#p53 presentation
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=6944 Projekttråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4025 Rat Bay # 5