Härnösand idag.
66a va? Ser ut att va som min!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld Carspotting 2012
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 20 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Härnösand idag.
66a va? Ser ut att va som min!
Mattsvart 60tals typ1a med BRMs och West Coast Volks klibba i framrutan på Mc Donalds parkering Jobrorondellen i Jönköping.
Mattsvart 60tals typ1a med BRMs och West Coast Volks klibba i framrutan på Mc Donalds parkering Jobrorondellen i Jönköping.
Låter som Sondis bubbla 
sewe66 skrev:Mattsvart 60tals typ1a med BRMs och West Coast Volks klibba i framrutan på Mc Donalds parkering Jobrorondellen i Jönköping.
Låter som Sondis bubbla
Var inte så mycket folk på Mc men kunde inte gissa vilka som åkte i den.
Jag hade faktiskt Boxrville tichan på mig men åkte Audi då jag och dottern hade varit i stan och shoppat paket till kalas hon ska på i helgen.
Antar att han var på väg till Mantorp.
Stämmer,såg på Facebook att dom var framme 
Svart snygg bubbla fiskargatan Kalmar idag på em.
Röd soltakare på långholmsgatan på söder. Såg den i onsdags med en herre och en passagerare. Såg riktigt fin ut!
Troligtvis min granne i mitt garage om den hade svart vinyl på soltaket.
Vi rullade ut samtidigt åt var sitt håll i onsdags.
En -64:a men jag har fått för mig att soltaket försvann -63 och sollucka kom istället. 
En mörkröd bubbla tidig 60 eller sen 50 med takräcke centralt i Kramfors. Blank och fin.
Såg Modo pickupen utanför Okq8 i Hedemora 
Grön/vit tidig camping bay med lyxlister.
På motorvägen söderut vid Gränna. Såg trevlig ut 
Gråbrun 1600 med gula fälgar på Ica Bengtsson parkeringen i Strängnäs.
blå vit bay dh i morse vid halv nio i stora rondellen i karlskoga ,,,den har jag inte settt förut,,skulle själv in å bes min eh bay,,
Gråbrun 1600 med gula fälgar på Ica Bengtsson parkeringen i Strängnäs.
Det är ju jag 

Spottade Mr. Wide5 i Göteborg idag tillsammans med tre sköna choppers. Undrar om de såg min bil som de susade förbi på baksidan av "hängmattan". 
Tobias skrev:Gråbrun 1600 med gula fälgar på Ica Bengtsson parkeringen i Strängnäs.
Det är ju jag
Det var jag som stod och bråkade med ett barn och glodde på din bil bredvid en svart octavia.
Schysst stuk på den. Det börjar finnas en del Folkor i Strängnäs med omnejd nu.
Såg en vit/brun 70-talsbuss med takräcke och en cykel bakpå i Hudiksvall igår. Åkte på ullsätersvägen och svängde av mot östanbräcksvägen vid albert och herbert å kjelles! Förmodligen någon som är här för Hudikcup!
cabbe i Åhus (Pallersområdet)
Såg en vit/brun 70-talsbuss med takräcke och en cykel bakpå i Hudiksvall igår. Åkte på ullsätersvägen och svängde av mot östanbräcksvägen vid albert och herbert å kjelles! Förmodligen någon som är här för Hudikcup!
Såg den vid statoil, snygg färgkombo!
En nylackad turkos ghia på E4 norrgående vid restaurang björnstugan några mil ovan Kramfors
Ny bekantskap idag vid Gubbhulans veteranbilsträff.
Satt ingen ägarlapp i den heller så man kunde inte se vem ägaren var.
Någon som hänger här?
En nylackad turkos ghia på E4 norrgående vid restaurang björnstugan några mil ovan Kramfors
Jag mötte en grön buggy vid björnstuga i måndags på väg hem från jobbet. Det var en bra resa i måndags. Jag missade dessutom jätte-pottan i E4'an vid Mäja Ullånger (har lyckats pricka den j----n varenda resa hela våren
) och i Överhörnäs spottade jag en röd typ1 1500 ca -70
beige bubbla mellan tibro och skara med bagageräcke !
En grå early bay med vitt tak på mälsåkerslott idag. Tyvärr la mobilbatteriet av när jag skulle fota
Den här smet iväg från nykvarnsparken i Torsdags innan jag hann kolla närmare.

Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 20 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld Carspotting 2012
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.