1

Någon norrifrån som kommer att passera (eller starta) ifrån Piteå området och ska neråt bugrun (med omnejd). Eftersöker transporthjälp av fläktkåpa och generator mot ersättning.

Det behöver inte vara i anslutning till bugrun, utan fungerar när som då jag är bosatt i Linköping.

/Andreas

2

.... glömde jag nämna att undertecknad brygger linköpings godaste öl vilket skulle passa som en smäck i handen på den som tar sig an detta?   ICQ/ab

3

Det var riktigt synd att jag ser detta nu. Gillar öl, men bor 7mil söder om Piteå.

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

4

50 split skrev:

Det var riktigt synd att jag ser detta nu. Gillar öl, men bor 7mil söder om Piteå.

Aj fan, då passerar du inte direkt "igenom" på vägen ner, det är FÅ öl som är värda en detour på 14 mil *skrattar*

Men jag håller hoppet uppe ett litet tag ändå ICQ/ab

5

Kolla med Fredde B på forumet, har för mig att han skulle ner på BR...

Annars kanske han kan ta de en bit, och jag resten, i annat fall...

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

6

det handlar om transport från mig då jag tyvärr tyvärr tyvärr tyvärr inte kan åka till BR i år.....försöker få tag i johan från kiruna som kanske ska ner å han passerar ju mig....så Andreas ge inte upp hoppet än... ICQ/ad

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

7

Jag kan kanske ordna en transport. Dock blir de veckan efter midsommar. Ska upp till Piteå o fira midsommar o kommer sedan att åka förbi Linköping på väg hem.

Bay buss-74, Vento Vr6 -92, Passat V6 Syncro -99, Caddy skåp -06
Event/shopansvarig VWPC.se

8

Det låter ju inte helt omöjligt, jag är mest fascinerad över de långturer som görs.

Fredde om du får tag i Johan, är alles isärplockat och redo för pålastning?

Ventohuan, det låter kanon, vi ser hur det går med Johan från Kiruna.

9

Ja skruvar lös det ikväll utifall att johan hör av sig.....

10

Hörde han av sig Fredde?  Åker man ifrån Kiruna så borde man åkt för en vecka sen för att hinna ner till helgen?  ICQ/ad

11

Möjligheten till transport ner till bugrun gick ingen höjdare.

Vad tror ni Fredde och Ventohuan, finns möjligheten kvar? Om du åker skåp/buss upp så borde det kanske finnas lite plats att tjuva av.

Skall vi fortsätta via PM?

12

Jag ska ner till rat bay, i Rättvik och bad camber, även brc. Är det inte jättebrådis så kan vi lösa det till dess!

Tel 07noll357185ett

13

Jag ska ner ill Brc oc ev BadCamber.

14

ja hörde inte ett skit från johan i kiruna så ja vet faktiskt inte om han ens var ner....borde funka att få ner sakerna till 50split för vidare leverans.....när åker du burträskarn??

15

För min del är det inte bråttom alls, och om Fredde haft grejjerna ståendes länge så kanske det inte brinner i knutarna för honom heller.  Jag vart sugen på brc, dock krockar det majestätiskt med flytt till hus, men beroende på hur 'duktig o snäll' jag är kan jag nog plocka en del poäng av hon-som-bestämmer...  ICQ/ab

16

Jag tror nog att jag ska få plats med de sakerna i bilen. E ju inte mycket o stora delar direkt. Skicka mig ett pm så kan vi ta lite detaljer där. Om du fortfarande behöver transporttjänst. ICQ/ag

17

Idag kom Håkan "ventohuan" förbi Linköping med paket ifrån Piteå, riktigt tacksam! 

En 'go' skåning som efter närmare 300mils bilfärd på kort tid med fru o barn ändå hade humöret på topp!!

Hoppas hemkoket skall falla herrn på läppen (och att ikeas köttbullar satt som en fläskläpp).

Tack även till helmut och 50 split för erbjudande att ta med prylarna.

Andreas

18 Senaste redigerad av ventohuan (2012-06-28 11:26:08)

De var så lite så. Allt gick ju smidigt o bra. Både hämtningen o avlämningen av sakerna gick kanon. Alltid trevligt att träffa nytt folk.
Hemkoket ska testas vid tillfälle. Blir kanske att korka upp någon i helgen.

Hoppas nu att motorn kommer ihop o att du får.mycket nöje med.den.