Jeg vil gerne købe et komplet sæt type4 kaburatore med manifolder og speedertræk som dette.
Hilsen Peter
Tlf: +4531717970
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Type4 kaburator 36-40 købes.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jeg vil gerne købe et komplet sæt type4 kaburatore med manifolder og speedertræk som dette.
Hilsen Peter
Tlf: +4531717970
jag köpte det som är på bilden där för ett tag sen. förgasarna sitter i min bil nu men resten av sakerna, insug, länkage och luftrenare bara ligger så hör gärna av dig om du behöver någon av de sakerna. kanske någon annan har bara förgasarna.
Jeg vil gerne købe det hele du har tilbage af sættet, så skal jeg kun finde kaburatorene. Kommer du nogen sinde til tirsdagstræf i Löddeköpinge?
Jeg søger faktisk 2 sæt så hvis det er andre som har et sæt vil jeg gerne købe dette også.
Hilsen Peter
Ok bra. Tror det skall vara komplett allt utom själva förgasarna vad jag har sett.
Nej har aldrig varit nere i löddeköpinge är en bit härifrån Halmstad.
Du skall eller känner kanske någon som skall upp till bug run nästa helg?
Är 500 svenska kronor ok?
Det er meget okay med 500 svenska kronor? Jeg tror at jeg kender nogen. Jeg høre lige dem jeg kender. Jeg skal selv til fødselsdag
så jeg kan desværre ikke komme
.
Så har jeg fundet en der kan tage det med hjem. Han hedder Henrik. Hvordan finder vi ud af at i mødes?
Ok blir jätte bra, Jag tar med det hela till bug run då!
Jag kan få hans nummer så kan vi höras under helgen. jag är där fredag kväll till söndag så ska inte vara några problem.
Eller om han hör av sig till mig, mitt nummer är i alla fall 0705290466
Vad har han för bil och vilka dagar är han där? kanske springer på han på campingen..
Hans nr er +45 40426069 og han tager derop på fredag og hjem søndag så han skulle være der hele helgen.
Tak for handlen.
Hilsen Peter
PS. Hvis jeg kan få lokket min kæreste til at sove på ladet af min doka kommer jeg/vi måske fra fredag til lørdag. Det er i Malmø jeg skal til fødselsdag.
Ok bra då löser vi det om du inte kommer upp själv då!
tack själv //ALex
Jeg kan se nu at jeg ikke når forbi til bugrun. Jeg håber at alle der kommer får en super helgen.
Jeg søger stadig 36-40 PDSIT kaburatore mm
Hilsen Peter Mail: [email protected]
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Type4 kaburator 36-40 købes.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.