CB Performance wide five disc set(s) og fikk endelig en Gene Berg oil sump 36 hp 
CB Performance wide five disc set(s) og fikk endelig en Gene Berg oil sump 36 hp 
Jag är i Boden, men likförbannat så har jag idag köpt ett "cirkus-tält" i Danmark. Ni vet, ett sånt därt randigt orange/blått tält som snällt står kvar när man tar sin westfalia på en sväng. Har länge jagat ett sånt tält, men frakten från USA kostar hutlöst...nu får jag ta en tur över bron i sommar o hämta det istället.
Skrev jag att det är i närmaste nyskick med? 
Weber 32/36 och lite annat från CB.
Förhoppningsvis har paketet kommit till hotellet när jag anländer Florida 
Jag är i Boden, men likförbannat så har jag idag köpt ett "cirkus-tält" i Danmark. Ni vet, ett sånt därt randigt orange/blått tält som snällt står kvar när man tar sin westfalia på en sväng. Har länge jagat ett sånt tält, men frakten från USA kostar hutlöst...nu får jag ta en tur över bron i sommar o hämta det istället.
I Boden ?.....letar jobb...lappar...eller grejjer ??
Har fått jobb, är på kurs...men sen kl 22 åter i Stockholm. 
Idag kom jag över en bredbandslambda billigt, kan ju vara bara att ha den dagen man vill göra ett försök i att hänga på Surfinsafaris bigblock buss

Grattis 25hp! Jobb betyder mycket!
Har fått jobb, är på kurs...men sen kl 22 åter i Stockholm.
Stort grattis Tomas.....vilken vändning....lycka till !!!
Tack, tack. Detta betyder att jag inte är hemma nåt särskilt mycket då jag är så långt bort o jobbar. 14 dagars pass lär det bli.
Idag har jag gjort väldens fynd...men då databanken har stängt så tar betalningen lite tid på sej, så jag kan inte avslöja mer än så just nu.
Men det lär bli en liten utfärd med bil snart...rätt långt bort också. 
25hpman skrev:Jag är i Boden, men likförbannat så har jag idag köpt ett "cirkus-tält" i Danmark. Ni vet, ett sånt därt randigt orange/blått tält som snällt står kvar när man tar sin westfalia på en sväng. Har länge jagat ett sånt tält, men frakten från USA kostar hutlöst...nu får jag ta en tur över bron i sommar o hämta det istället.
I Boden ?.....letar jobb...lappar...eller grejjer ??
Du skickar bara till mej Tomas. Vill oxå höra mer om världensfyndet:)
Nu så har pengarna nått säljaren så nu kan jag tala om vad jag köpt....
En snudd på NOS 126A motor för 3.000:-
den hade gått endast 7 timmar i ett elverk som har stått i källaren till ett större varuhus i Karlstad.
Nu så har pengarna nått säljaren så nu kan jag tala om vad jag köpt....
![]()
den hade gått endast 7 timmar i ett elverk som har stått i källaren till ett större varuhus i Karlstad.
Grymt....hur tusan fick du nys om den ??.......vart hamnar den nu då ?? 
816 2012-06-07 23:34:34 Senaste redigerad av Cucharacha (2012-06-08 02:17:15)
Köpte rullbälten, trepunkt för min bubbla. 350 spänn nya. Nu är det bara kluddet med att installera dem med. Ska visst vara nån svängd grunka så de kommer rätt.
Sprillans nya däck fram, ska bli trevligt att rulla med hela vägen till bugrun i morgonbitti. 
VW typ 1 -67 1500
VW typ 2 t2b -78
25hpman skrev:Nu så har pengarna nått säljaren så nu kan jag tala om vad jag köpt....
![]()
den hade gått endast 7 timmar i ett elverk som har stått i källaren till ett större varuhus i Karlstad.Grymt....hur tusan fick du nys om den ??.......vart hamnar den nu då ??
Som vanligt, annons på Blocket. Man behöver ju inte tipsa bort allt...
Den hamnar väl i min slumrande -55a. Har nog sovit klart nu, känns det som.
en ny solex 34 som gjorde att jag fick en bil som går bra som satan igen. fick tillbaka tomgången och alla problemen man har haft är borta WOHO! 
En benknäckare,nya hantag så jag kommer in!!
skål!!!

Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

Fälgar och däck!
Såld-Lowlight ghia-56
Snyggt!
Titta in till oss på söndag om vi är hemma,vore kul att se live! 
late,
in love,
and a little drunk..
Själv klart kan ja göra de 
Snyggt!
Titta in till oss på söndag om vi är hemma,vore kul att se live!
Såld-Lowlight ghia-56
Köpte ett stort hål (+ lucka i plåt. ej på bild) från en T3 buss.

Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36
825 2012-06-11 22:06:42 Senaste redigerad av gurgus (2012-06-11 22:07:11)
Fick paket idag