Om dämparen går att trycka ihop och dra isär hur lätt som helst. Är de bara att kasera?
Ragtop 60 No name
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Dämpare.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Om dämparen går att trycka ihop och dra isär hur lätt som helst. Är de bara att kasera?
Ja,då är den slut..
Du ska inte kunna rubba dem förhand. Jag hade samma grej på mina fram. Där gick det att spela dragspel med båda två..
Om dom ger motstånd så duger dom till tortionsfjädring då dom inte är så känsliga 
Du ska inte kunna rubba dem förhand. Jag hade samma grej på mina fram. Där gick det att spela dragspel med båda två..
Orkar man inte rubba vanliga oljedämpare har man definitivt problem med dämparna(eller armstyrkan) 
Trycker man ihop dom och dom stannar kvar i det läget är dom slut. Åker dom ut igen är de ok.
Trycker man ihop dom och dom stannar kvar i det läget är dom slut. Åker dom ut igen är de ok.
Så vanliga simpla oljedämpare är sopsluta redan direkt ur kartongen då menar du?
Nja det stämmer för gasdämpare men de mer vanliga oljedämparna stannar kvar i det läge du ställer dem i.
Ja dom här är de inga som helst problem att spela dragspel me. 
Ja dom här är de inga som helst problem att spela dragspel me.
Cykelpump! 
Haha villken tråd
Gott om äpplen o päron här
Oljedämpare ska vara tröga o stanna i de läget dom
Släpps i
Gas brukar vara hårda o tryckas ut i max läge själv.
Om man kollar orginal saker 
Jag förespråkar fräscha dämpare men oxå lite chassi skadad från racingen 
Men så länge de inte läcker eller glappar funkar de på dessa glidar åken vi kör här
Och gas till typ1 är väl ingen jätte bra idée lr, har hört många som får strul 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Dämpare.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.