1 Senaste redigerad av Sänke (2012-06-02 10:12:23)

Vill köpa en komplett 1600 dubbelport motor som går som den ska. Inga isärskruvade rensade motorer av intresse, det ska bara vara att hänga i och vrida om nyckeln i princip. Kan lämna min 1600 enkelport och en bay buss växellåda (suttit i en 68) i byte om intresse finns, Kan även byta mot en fin batwing ratt komplett med rattstång. Inga fantasipriser, då köper jag hellre en 1303 och plockar det jag vill ha. Tel 070-7448326 Jonny

2

Ingen som har?

3

Lyfter denna annons igen, Ingen som har en frisk motor att sälja?

4 Senaste redigerad av Michos Miche (2012-08-05 21:25:24)

Jag kanske har en om några dagar, är en snubbe som hade några motorer han ville bli av med som jag eventuellt skulle få komma och titta på och hämta i veckan. Hör av mig vad som finns när jag vet mer. Och Hedemora är inte långt bort ICQ/ab

Annars finns det en möjlighet att vi switchar motor om din har rätt spec för en originalrenovering till 68pickisen jag har, är en 1600 dp i den nu som går väldigt bra. Läcker olja från stötstångsrören på vänster sida och ljuddämparen är inte så vacker, annars inga defekter mer än att den är skitig och skulle bli lite finare med ny färg. Ny koppling och packboxar som inte gått mer än max 200-300 mil.

Vi får höras ICQ/ab

5

Låter intressant Michos! Hör av dig när du vet. Tel 070-7448326 / Jonny