Säljer taxin nu, mycket nöje har det varit vill jag lova men finns så mycket man vill göra så!
Lite info
Grundstommen på bussen är i mycket bra skick, finns inga dolda skador eller rostangrepp. Utsidan är lagom sliten dvs. skönt att slippa sitta med bössan och vakta den på kvällarna, rost finns men mer av det charmiga slaget. Bussen var rollad/penslad grön innan jag målade om den som vit/svart taxi.
Har kört många mil med den och använde den som vardagsbil förra sommaren. Den bara tuffar på helt utan problem. Motorn är en 1600 dubbelport med perfekt gång, riktigt skönt på crusingar och längre körningar. Registrerad med denna motorn så inga problem med effektökningen på besiktning eller liknande.
Växellådan kommer från bubbla och det är självklart straight axel. Skrapar lite på tvåan om man har bråttom 
Sänkt och avsmalnad framvagn och styrsnäckan är uppflyttad. Finns bilder på detta och mycket annat i Thomas gamla projekttråd på
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=314
Sitter nya omklädda paneler nu så får skicka bilder på det när jag fixat och om intresse finns. Har även ljuddämpat större delen av bussen. Dynamat i framdörrar, tak och frontplåt. Biltemas bitumenmatta i "skåpet" (dynamat var svindyrt tyvärr)
Stereo/högtalare och slutsteg till detta sitter monterat och spelar riktigt fint i fram, skulle behövas två högtalare bak och en liten bas för att få lite djup.
Sofforna skulle behöva kläs om men kör med mexicofiltar tills vidare.
Sitter en eberspächer under framsätet men har inte vågat koppla in den och provat.
Har som vanligt glömt massor så fråga gärna om det är något och om intresse finns går det bra att ringa men jobbar skift så ring gärna normala tider, tack!
Bilder skickas gärna på mail..
Bara tuta och köra många mil!
Som vanligt svårt att prissätta gamla godingar men bud från 90.000:- uppskattas!
Mvh Jocke
076-831 94 95