1

Detta meddelande får jag typ hälften av gångerna jag postar något på detta forum:

An error was encountered

Note: For detailed error information (necessary for troubleshooting), enable "DEBUG mode". To enable "DEBUG mode", open up the file config.php in a text editor, add a line that looks like "define('FORUM_DEBUG', 1);" (without the quotation marks), and re-upload the file. Once you've solved the problem, it is recommended that "DEBUG mode" be turned off again (just remove the line from the file and re-upload it).

Grejen är att det postar det man skrivet, men det verkar som det inte fungerat. För att se sitt inlägg måste man gå ur tråden och tillbaka till den igen.

Kan inte vara endast jag som ser detta?

2

Nej detta har varit uppe ett antal ggr på forumet. Troligtvis orsak att servern inta klarar alla som är inloggade.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

3 Senaste redigerad av Johan W (2012-06-02 19:00:37)

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=7760

Bara gå in på http://boxerville.se/forum igen, fördel om man öppnar trådarna i ny flik, annars blir det dubbelposter om man går tillbaka och försöker igen....tror rekordet ligger på 7 st likadana poster Default/lol
Det blir bara problem när man postar bilder direkt från sin dator då måste man gå in på redigera och klicka på Skicka svar annars syns inte bilden Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

4 Senaste redigerad av luftgekühlt (2012-06-02 20:31:30)

Cucharacha skrev:

För att se sitt inlägg måste man gå ur tråden och tillbaka till den igen.

Kan inte vara endast jag som ser detta?

Enligt min erfarenhet räcker det med att klicka "back" i browsern och Aktiva Ämnen så är meddelandet där i senaste uppdaterade tråden.

Jag använder Internet Explorer 8 och Firefox 12.0 och det är likadant i båda.

Money talks! Mine always says: "Goodbye"!
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.

1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer.  Reggad som 1964 - │o\w/o│

5

Johan W skrev:

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=7760

Bara gå in på http://boxerville.se/forum igen, fördel om man öppnar trådarna i ny flik, annars blir det dubbelposter om man går tillbaka och försöker igen....tror rekordet ligger på 7 st likadana poster Default/lol
Det blir bara problem när man postar bilder direkt från sin dator då måste man gå in på redigera och klicka på Skicka svar annars syns inte bilden Default/hmm

Har inte det med att "se" eller "inte se" bilden mer med bildens storlek att göra? har hänt att bilden inte synts så lättar jag upp min kopia av bilden (lägre upplösning) och laddar om den så syns det fint. men vad vet jag

Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.

1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)

6

Nä då syns ju en länk till bilden Default/hmm

7

Johan W skrev:

Nä då syns ju en länk till bilden Default/hmm

Precis. Man ser bara namnet + suffix på bilden och måste klicka. Bilden syns inte explicit.

8

Jo men det syns inget när An error was encountered och du inte redigerat och klickat Skickat svar ICQ/ae
Lägg upp en från din dator och kolla vetja Default/lol

9

Okay, jag ska se vad jag kan bidra med. Denna vecka var exceptionellt dyr. Ny Bubbla, motorrenovering, annan bil som rasade och idag gick tvättmaskinen sönder med. Fan va härligt livet är!

Kan jag inte bidra lovar jag att inte använda Boxerville förrän jag har stålar...  ICQ/af

10

Och där fick jag en "An error was encountered"...  Default/lol

11

Det är frivilligt man måste ju inte, och du kommer inte kunna vara här ifrån så länge Default/lol