76

Delux är fint  ICQ/ag

Typ 1 - 67 //  Typ 2 - 75
"Gas, Grass or Ass, Nobody rides for free" Fahrvergnugen West
"Cheap Tattoos aint` Good, And Good Tattoos aint´ Cheap" www.neverdietattoo.com
"Everybody Gots a Plan, Until They Get Punched on The Mouth" West Coast Kickboxing

77

Nej nej nej nej, de e ju en panel för i hel***e! ICQ/ab Paneler är arbetsbilar och skall inte betungas med en massa krims krams, de kan såna fåniga fönster bussar hållas med.  ICQ/ad Blir skitsnyggt med Californiavit!

Buy the ticket, take the ride... - HST

78

Löf skrev:

Nej nej nej nej, de e ju en panel för i hel***e! ICQ/ab Paneler är arbetsbilar och skall inte betungas med en massa krims krams, de kan såna fåniga fönster bussar hållas med.

WORD!

x5

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

79

Oh yes!

Håller med till 500 %

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

80 Senaste redigerad av east (2011-03-10 08:20:31)

Va lungn inget delux
Säger som demian sa inget amerikanskt blingbling på en arbetsbil ICQ/ab
Men det är roligt att spåna lite (tack swampen)
Smaken är som vanligt som baken

81

Åh vad jag blir lättad av att läsa detta! Känner ofta att jag är trångsynt och egensinnig som gillar att framhäva det som är speciellt med knegarbilarna. Avsaknad av krom är också dekor! Å enfärgat ska det va!  ICQ/ag

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

82

http://i111.photobucket.com/albums/n125/michz_2006/Easthger.jpg

Okej, här kommer min första bild. Textstilen är inte riktigt vad jag är ute efter, men tänkte höra om jag är på rätt väg iallafall? ICQ/ab Texten sitter snett också, ska göra lite snyggare sen. Och safaris kanske inte är så lämpligt på en panel, men de fick hänga med. Ska iallafall göra fler bilder så. Den bruna färgen var kanske inte heller så bra? Men nu har jag testat iallafall, ska laborera lite mer och visa för dig ICQ/ab

83

-Ola, jag antar att du följt tråden på theSamba om fälgarna som du köpt, men ifall du missat den, så har du den här.

Det finns ju lite olika uppslag om färgsättning på dom i tråden.

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto … p;start=80

84

Den här färgsättningen såg bra ut!och kdf navkåpor i samma färg som kanten,mummsi!!
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test

85

east skrev:

Hej helsing jag har inte tid nu på lördag men nästa helg skulle gå bra
om allt går i lås så kommer det ett gäng folkvagns tokiga ungdomar på besök då ICQ/ab

Kanske man ska ta bussen till Ämnebo om väder och andra omständigheter är i samklang på lördag.  ICQ/ab

Någon bestämd tid på G?

"Pimped by Nature"

86

Thomas Å skrev:
east skrev:

Hej helsing jag har inte tid nu på lördag men nästa helg skulle gå bra
om allt går i lås så kommer det ett gäng folkvagns tokiga ungdomar på besök då ICQ/ab

Kanske man ska ta bussen till Ämnebo om väder och andra omständigheter är i samklang på lördag.  ICQ/ab

Någon bestämd tid på G?

Vi ska dit på Söndag Demian har fullt upp på Lördag ICQ/ab

87

Dom där aluminium bitarna borde vara lätt att köra ut i dina maskiner.
Om du hittar ämnen till rätt kurs?och letar på ett reservhjul från en bil
som har 17tum,typ S8 eller någon fet BMW...........

88 Senaste redigerad av east (2011-03-14 16:48:25)

Michos,ser bra ut låt fantasin flöda,kanske tribute till boxerville på bakluckan
är det någon som funderar på att ta fram Bv dekaler eller scabloner?
Garage besök på sönd ca 12.00
Kom du å thomas om du får fart på bussen. Men du får nog ta med snö kedjor
om du ska komma uppför eastkullen ICQ/ab

89 Senaste redigerad av Thomas Å (2011-03-14 15:57:29)

Får lämna bussen nedanför eastkullen då kanske, om jag kommer ända fram...    ICQ/ab

"Pimped by Nature"

90

Thomas Å skrev:

Får lämna bussen nedanför eastkullen då kanske, om jag kommer ända fram...    ICQ/ab

om du nu avser att göra ett studiebesök, och du tänker åka HoodRide till Ämnebo dagen till ära, så tror jag att jag blir tvungen att fråga om du möjligtvis har en Sittplats till övers i bussen? ICQ/ag
kanske att man får hoppa på redan ute på Häggesta? ICQ/ab
en vw tur skulle nog göra susen för inspirationen nu! ICQ/ae

VolksWagen, Its not about miles per hour, its about smiles per mile!!

91

Trevligt sällskap tackar man inte nej till. Jag vet närmare söndag om jag kan åka och meddelar dig så snart jag vet.  ICQ/ab

"Pimped by Nature"

92

http://i111.photobucket.com/albums/n125/michz_2006/Easthillny.jpg

Utan safaris, bruna fälgar och annan textstil på loggan. Vad sägs? ICQ/ab Vad är bra och vad kan förbättras? ICQ/ab

93

Hej Ola,  (och alla andra som åker till ÖstKullen i morgon)  ICQ/ab De blir jobb för min del, så jag kommer inte med
-den här gången!
hoppas ni får en trevlig dag med mycket vw snack och förhoppningsvis lite förhöjd motivation för alla inblandade?!?  ICQ/ag    även om de blev vinter och 1 ny decimeter snö i går igen...  ICQ/ac

Mvh//Martin.

VolksWagen, Its not about miles per hour, its about smiles per mile!!

94

Ok, Martin, det ska väl spacklas igen tänker jag,  ICQ/ad , vi får se om jag tar mig iväg. Hade gärna sett Olas buss men det kanske får bli en annan gång istället. Typ, på väg till BR 2011!   ICQ/ab

"Pimped by Nature"

95

Lite gamla bilder ICQ/ab

http://i52.tinypic.com/ivbaxw.jpg
http://i56.tinypic.com/34jaaeh.jpg
http://i51.tinypic.com/15dt305.jpg

70:a Cab, Gazzer, Variant

96

trevlig buss!!!! kommer att bli stenhård! trevligt garagebesök , trevlig garageinnehavare! tack för en bra söndag ola!

97

Ja det var en rolig och intressant Söndag,tror att jag drömde om motor rummet i natt ICQ/ab

98

har du en plan för det egna rummet nu fidde?

99

Det var ett intressant garagebesök.

Klockrent färgval på bussen.

Ja, det fanns en del olika "rum" att njuta av ICQ/ab

100

Ja tack för en trevlig pratstund tänk att 6tim kan gå så fort
helt utan folköl eller redbull ICQ/ab
Nu ser man fram mot ett borlänge och gävle besök
å titta på lite svenska kultur skatter!
Michos:Det lutar nog åt ditt sista förslag det såg riktigt bra ut
såg ut ungefär som jag tänkt mig från början
Ska höra med killen som ska göra scablonerna vad han tror